اهواز_فرمانده انتظامی استان خوزستان  گفت:متهم فراری از بیمارستان طالقانی اهواز،طی عملیات ضربتی پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

متهم فراری در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان، سردار حیدر عباس زاده با اشاره به دستگیری  متهم فراری ، اظهار کرد: در پی فراری دادن  زندانی از بیمارستان طالقانی اهواز، ماموران انتظامی  با توجه به اهمیت موضوع دستگیری  متهم  در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی، محل اختفای این متهم فراری را درشهرستان ملارد شناسایی کرده و پس از هماهنگی  با مراجع قضایی در یک عملیات غافلگیر کننده متهم را دستگیر کردند.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت مردم بوده و با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت شهروندان برخورد می کند، خاطرنشان کرد: افرادی که قصد دارند منطقه را نا امن جلوه دهند باید بدانند که نیروی انتظامی همواره هوشیار و بیدار بوده و با آنان برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

سردار عباس زاده در پایان با اشاره به اینکه همکاری و مشارکت مردم با نیروی انتظامی در ارتقای امنیت اجتماعی امری ضروری است، تصریح کرد: از عموم شهروندان درخواست می شود تا هرگونه حرکت و اقدام مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.