کرمان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان طی پیامی مشترک، هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و تاکید کردند: مردانه ایستادن اجری بی پایان دارد که نوشتن از آن در قالب کلمات نمی گنجد.

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار کرمان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان طی پیامی مشترک، هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و تاکید کردند: مردانه ایستادن اجری بی پایان دارد که نوشتن از آن در قالب کلمات نمی گنجد.

در این پیام با اشاره به اینکه دفاع مقدس، صحنه تجلی بزرگترین دفاعی بود که بر پایه ایمان، دفاع اعتقادی و ولایت مداری رزمندگان ایثارگر این سرزمین و به پشتوانه همراهی مردمی از آن، به فتحی بزرگ تبدیل شد، آمده است: چشم های بینا و دلهای بصیر به یاد دارند که مردمان این سرزمین در راه دفاع از آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران چه جانانه ایستادند و چه زیبا تجسم بخش وعده الهی در پیروزی حق و نابودی باطل شدند.

درقسمتی دیگر از متن پیام آمده است: اکنون که آموزه های دوران دفاع مقدس در جلوی دیدگان همه ما قرار دارد، شایسته است که اولا نسل جدید را با سیره شهدا و گنجینه های نهان در پرافتخارترین دوران انقلاب اسلامی ایران آشنا کرده و نیز هر یک از افراد جامعه به اندازه توان خود در مسیر حفظ این ارزش ها تلاش کنند.

درانتهای پیام نیز با اشاره به این نکته که باید با شناخت جامع از دستاوردهای دوران دفاع مقدس، زمینه را برای تداوم این پیروزی ها فراهم کرده و خاکریزهای اعتقادی این سرزمین را حفظ کنیم، گفته شده: اینجانبان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد تمامی شهدای والا مقام این سرزمین را گرامی داشته و برای جانبازان و ایثارگران کشور نیز توفیق روز افزون را از درگاه ایزد منان آرزومندیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.