معاون آستان قدس رضوی برنامه‏‌های سخنرانی و عزاداری دهه اول محرم در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی را بیان کرد.

برنامه‏‌های سخنرانی و عزاداری ویژه ماه محرم در حرم رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی درباره برنامه‎های سخنرانی و عزاداری دهه اول محرم که در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‎شود، اظهار کرد: هم‎زمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، ویژه برنامه‎های عزاداری در ساعات مختلف شبانه روز، در حرم ثامن الحجج(ع) برگزار خواهد شد.

وی افزود: حجت‌الاسلام و‌المسلمین سرلک از اول محرم، بعد از نماز صبح به سخنرانی خواهند پرداخت و در ادامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) به مرثیه و روضه خوانی می‎پردازند.

حسینی افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین کاردان نیز در این هفته ساعت ۱۰:۳۰ با موضوع عبرت‌های عاشورایی و حجت الاسلام علی برادران بعد از نماز ظهر و عصر با موضوع خانواده دینی در رواق امام خمینی(ره) به ایراد سخن خواهند پرداخت.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی درباره ویژه برنامه‎های قبل و بعد از نماز مغرب گفت: سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین اسلامی‎فر ساعت ۱۶:۵۰ و آیت‌الله سیداحمد خاتمی ساعت ۱۹ از دیگر برنامه‎های هفته جاری به‎شمار می‎رود که ویژهزائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تدارک دیده شده است.

وی از قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت و سینه‎زنی در حرم رضوی خبر داد و گفت: محوری‎ترین برنامه‎های حرم در دهه اول محرم در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده، اما در دیگر اماکن و رواق‎های حرم مطهر رضوی نیز برنامه سخنرانی و عزاداری برگزار می‎شود.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.