چرام- امام جمعه سرفاریاب گفت: افراد زیادی در سادات هستند که می توانند این بارگاه را بسازند اما به علت کارشکنی ها و اینکه موانع درکارقرارمی گیرند،کاری انجام نمی دهند.

برخی ها در بازسازی امامزاده علی(ع)کارشکنی می کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،همایش سالانه امام زاده علی(ع)  باحضوراقشارمختلف مردم ومسئولین برگزارشد.

همایش امسال به منظوروحدت بیشتردربین سادات وهیات های عزاداری دراین منطقه برگزارشده بود و علم عزای حسین (ع) ازگلزارشهدا تا بارگاه امام زاده علی (ع)باهمراهی مردم همراه با مداحی و سینه زنی داده شد.

حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور مدیرکل محترم اوقاف وامورخیریه کهگیلویه و بویراحمد دراین همایش ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه عزای حسینی وتبریک هفته دفاع مقدس،بیان کرد:همایش باید خروجی داشته باشد.

جنتی پور افزود:تا می توانید امامزادگان را تکریم کنید و انتظاردارم که هیات امنا برای برگزاری چنین همایش هایی درجوار چنین بارگاهی برنامه ارایه دهند.

وی درپایان با دعوت همگانی به کمک وتلاش برای توسعه امام زاده علی (ع)خواستاراقدام وبرنامه جدی برای توسعه بارگاه این امام زاده شد.

حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان امام جمعه سرفاریاب نیز دراین همایش گفت: طلیعه مهر امسال و آغاز بهار تعلیم و تربیت با یاد و خاطره حماسه سازان و طلایه دارن دفاع مقدس وهمچنین با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان،تقارن و مزین شده است که قطعا این تقارن های فرخنده و میمون،  مایه تعالی ایران است.

پژمان افزود: پیام جامع امام حسین (ع) و یاران با وفایش را استمرار عاشورا و احیاء فریضه امر به معروف که علم و دانش نیز از مصادیق بارز آن است،راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی عنوان کرد:همایشی که خروجی ندارد،همایش نیست و بی برنامه بودن همایش ها ر ایکی ازمعظلات دانست.

خطیب جمعه سرفاریاب ادامه داد:کارهایی می بینم که درشان این امام زاده نیست وجای بسی تاسف دارد.

فرج الله پژمان ادامه داد:افراد زیادی در سادات هستند که می توانند این بارگاه را بسازند اما به علت کارشکنی ها و اینکه موانع درکارقرارمی گیرند،کاری انجام نمی دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.