۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
کد خبر: 564409

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد با بیان اینکه باید شکست در فرانسه را به فال نیک گرفت از مشخص شدن سرمربی تیم ملی در هفته آتی خبر داد.

سرمربی تیم ملی کشتی هفته آینده مشخص می شود

به گزارش قدس آنلاین، منصور برزگر درباره جلسه مشترک شورای فنی با وزیر ورزش و جوانان گفت: در این جلسه دغدغه‌های به حق جامعه کشتی را مطرح کردم و خواستار حمایت عملی از ورزش اول کشور شدم. حل مشکلات سالن‌های اجاره‌ای که باعث شده پشتوانه‌ها در کشتی کم شود و لزوم پرداخت حقوق به مربیان سازنده از طرف ادارات کل ورزش استانها از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح کردم.

وی با اشاره به این موضوع که خوشحالم که کشتی در مسابقات جهانی زمین خورد تا دیده شود، ادامه داد: من این نتیجه را به فال نیک می‌گیرم زیرا در اکثر مسابقات جهانی که بعد از المپیک موفق بوده‌ایم، نتوانسته‌ایم در المپیک بعدی نتیجه خوبی را کسب کنیم و نتایج به مراتب بدتری از پاریس نیز از نظر مدال چه در قبل و چه در بعد از انقلاب اتفاق افتاده است.

نایب قهرمان المپیک مونترال در ادامه با اشاره به اینکه یک قهرمان المپیک با ۳۰۰ سکه چه کاری می‌تواند انجام دهد و ما برای ورزش و کشتی خود نگاه المپیکی نداریم افزود: از وزیر ورزش خواستم قهرمانان را از نظر شغلی و مالی تامین کند تا آنها برای ادامه فعالیت انگیزه داشته باشند؛ لازم نیست راه دوری برویم در همین کشورهای همسایه ما جوایز قهرمانانشان مشخص است.

برزگر با اشاره به اینکه بودجه فدراسیون کشتی به اندازه یک مربی حرفه‌ای فوتبال نیست؛ گفت: بعضی دوستان می‌گویند بودجه کشتی از فوتبال بیشتر است و این برای من جای تعجب دارد؛ نگاه ما باید به ورزش‌های المپیکی مانند کشتی و وزنه‌برداری بسیار ویژه باشد.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه بی تجربه بودن کشتی‌گیران و کادر فنی در میادین جهانی از دلایل اصلی نتایج فرانسه بود و باید به مسابقات انتخابی احترام بگذاریم؛ تصریح کرد: از وزیر ورزش خواستم تا دکتر روحانی که به فوتبال علاقه دارند، وقتی را هم به کشتی اختصاص بدهند.

به نقل از فارس، برزگر در مورد تعیین تکلیف تیم ملی امید نیز خاطر نشان کرد: ترکان مدیر تیم‌های ملی در جلسه شورای فنی اعلام کرد که محمدحسن محبی، سرمربی سابق تیم ملی، اکبر فلاح، سرمربی سابق تیم ملی جوانان و علیرضا رضایی، مدیر سابق تیم‌های ملی به دلایل مختلف پیشنهاد وی را برای هدایت تیم ملی امید نپذیرفته‌اند که بهتر است ترکان در مورد دلایل آن توضیح بدهد.

وی با اشاره به اینکه نبود یک لیدر و هماهنگ کننده در تیم‌های ملی کشتی آزاد برای انسجام 3 رده‌ سنی حس می‌شود و این مشکل باید هر چه زودتر برطرف گردد، گفت: فرصت کمی تا رقابت‌های امیدهای جهان داریم و باید تا اواخر هفته آینده تکلیف سرمربی تیم امید و پس آن تیم بزرگسالان را مشخص کنیم. قطعا پذیرش سرمربیگری تیم ملی امید در این شرایط یک ریسک است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.