مشهد- امام جمعه مشهد عزت روزافزون را اقتدا به فرهنگ مقاومت و جهاد سیدالشهدا(ع) دانست و گفت:‌ اگر با نسخه اقتصاد مقاومتی در مقابل تحریم‌ها بایستیم اصلا دنیا مستاصل می‌شود.

ایستادگی با نسخه اقتصاد مقاومتی دنیا را مستاصل می کند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیداحمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد با تسلیت فرارسیدن ایام محرم الحرام اظهار کرد:هفته دفاع مقدس فقط این نیست که یک سلسله داستان‌ها و قصه‌ها را از آن زمان نقل کنیم بلکه باید بدانیم جنگ هنوز تمام نشده است و هنوز ادامه دارد و هنوز نیز باید باشد و نمونه آن نیز عزیزان فداکار امروز ما هستند که همان مسیر را ادامه می‌دهند. مقام معظم رهبری فرمودند امروز رویش‌هایی داریم که دوران دفاع مقدس را درک نکردند مثلاً شهید حججی‌ها اصلاً دوران دفاع مقدس را ندیدند و تمام تصورشان به روایت تصویر و صدا بوده اما حماسه‌ای امروز می‌آفرینند که حماسه دفاع مقدس را جلوی چشم ما می‌آورند.

آیت الله علم‌الهدی بیان کرد: بدون جهاد و مقاومت، کسی حسینی نمی‌شود صحنه‌ای امروز در دنیا به وجود آمده و عرصه‌ای شکل گرفته که نباید از کربلا جدا باشیم. باید صبر، جهاد، مقاومت و مبارزه در برابر دشمن داشته باشیم. صبر و جهاد عزیزان امام حسین(ع) پایانی نداشت.

وی افزود: در خط اقتدای به سیدالشهدا(ع)، انقلاب اسلامی ما تا آنجا رفته که دشمن را عصبانی و مصیبت زده و مستاصل کرده است این اراجیفی که رئیس جمهور ابله آمریکا مطرح کرده نشان همان عصبانیت و استیصال است، امروزی که قهرمانان ما عرصه عراق و سوریه را بر مستکبران تنگ کرده و ریشه تکفیری‌ها را گرفته‌اند و هستی آمریکا در منطقه معدوم شده، این رئیس جمهور عصبانی است و نمی‌داند چه باید بکند. وارد عرصه نظامی بشود به چه قیمت؟ تحریم‌هایش که نتیجه نداد.

امام جمعه مشهد بیان کرد: اگر به اقتدای سیدالشهدا(ع) مقاومت و جهاد را ادامه دهیم، عزت روزافزون خواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.