اصفهان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: مواضع دیوانه‌وار ترامپ ناشی از شکست راهبردهای آمریکا در منطقه است.

مواضع دیوانه‌وار ترامپ حکایت از شکست راهبردهای آمریکا دارد

به گزارش قدس آنلاین، حضرت آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: اگر انسان مراقب خودش نباشد دچار عذاب خود فراموشی می‌شود، گناه در بسیاری از اوقات اثر عمل خوب را خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه گناه، اثر کارهای خوب را از بین می‌برد، افزود: این‌طور نیست که کسی بگوید من به جبهه رفتم و رزمنده شدم، در واقع اگر گناه کند کارهای خوبش از بین می‌رود و ممکن است جهنمی شود.

امام جمعه اصفهان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: روزی بود که صدامیان از زمین و هوا به ایران اسلامی حمله کردند و خدا شاکریم که مقابل همه به‌خصوص آمریکایی که وارد جنگ با ما شد ایستادیم و این دفاع واقعاً دفاع مقدسی بود.

آیت‌الله طباطبایی نژاد در خصوص اهمیت حضور در نماز جمعه گفت: مردم عزیزی که به نماز جمعه می‌آیند سعی کنند که سر وقت حاضر شوند چراکه نماز جمعه نمازی است که خداوند فرموده تجارت و کسبتان را تعطیل کنید.

وی در همین ارتباط افزود: خطبه اول بسیار مهم است و مسائل اعتقادی بیان می‌شود که می‌تواند تأثیر بسزایی در زندگی همه ما بگذارد.

امام جمعه اصفهان پتاکید کرد: حضور نیروهای مسلح در نماز جمعه نباید به یک هفته خاص باشد بلکه هر وقت می‌توانند باید به نماز جمعه بیایند تا دیگران نیز تشویق و ترغیب شوند.

به ایام محرم نیز اشاره کرد و گفت: امام صادق (ع) می‌فرمایند هر کس روز عاشورا روز حزن و مصیبتش باشد و فکر کند عزیزی از او از دست‌ رفته و برایش گریه کند خداوند روز قیامت را برای او روز فرح و شادی می‌کند.

وی با بیان اینکه فردا روز ورود اهل بیت به کربلا است، افزود: امام حسین (ع) برای بعضی از افرادش در کربلا مطالبی بیان کردند و ایشان گفتند اینجا خون ما ریخته می‌شود و باید در این محل بمانید.

آیت‌الله طباطبایی نژاد به درگذشت آیت‌الله راستی کاشانی اشاره کرد و گفت: ایشان عالم و مجاهد بسیار بزرگی بود که بنده افتخار داشتم سال‌ها در محضر ایشان تلمذ کنم و انشالله که خداوند روح این مرد بزرگ را با اباعبدالحسین (ع) محشور کند.

وی همچنین صحبت‌های ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل را دیوانه‌وار دانست، افزود: مواضع دیوانه‌وار ترامپ ناشی از شکست راهبردهای آمریکا در منطقه است اما رئیس‌جمهور به‌خوبی جواب ترامپ را داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.