سبزوار- امام جمعه سبزوار با تشکر از سخنرانی شجاعانه دکتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: ملت شجاع، قهرمان و شهید پرور ایران همیشه توقع دارند مواضع شجاعانه در مقابل آمریکا داشته باشید.

توقع ملت  از رئیس جمهور مواضع شجاعانه در مقابل آمریکا  است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه سبزوار  خطاب به دکتر روحانی رئیس جمهور محترم گفت: ملت ایران قدردان مواضع و سخنرانی شجاعانه شما در تریبون جهانی مجمع عمومی سازمان ملل در مقابل سخنان وقیح و جاهلانه رئیس جمهور قلدر آمریکا هستند و توقع دارند همیشه در برابر اسکتبار و آمریکا مواضع شجاعانه بگیرید.

نماینده ولی فقیه در سبزوار با بیان اینکه مردم دنیا با شنیدن سخنرانی ترامپ در سازمان ملل به پستی وی پی بردند تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا با مواضع و سخنان خود حتی نزدیکترین مشاوران خود را از دست داده است.

حجت الاسلام مقیسه با اشاره به اینکه ترامپ در سخنرانی وقیحانه خود خشم خود را ابراز کرد ادامه داد: تمام خشم و نفرت ترامپ از   انسان های مبارز، حق طلب و مدافع مظلوم بود که نقشه بزرگ و شوم آمریکا و صهیونیست ها را خنثی کردند.

امام جمعه سبزوار بیان کرد: سردمداران استکبار خواب تجزیه سوریه و عراق را دیده بودند و با حمایت از داعش بنا داشتند جنگ داخلی دائمی  بین مسلمانان ایجاد کنند تا صهیونیست ها در حاشیه امن و آرامش باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.