دیشموک- امام جمعه دیشموک گفت: تلاش کنید با ارائه مطالبی درخصوص شان و منزلت مرتبه عظیم ولایت، جایگاه ولی فقیه را با بصیرت افزایی برای مردم، تبیین و تقویت کنید.

جایگاه ولایت فقیه با بصیرت‌افزایی در جامعه تقویت شود

به گزارش خبرنگار قدس انلاین؛ امام جمعه دیشموک در دیدار با روحانیون مبلغ مستقر در دیشموک گفت: تلاش کنید با ارائه مطالبی درخصوص شان و منزلت مرتبه عظیم ولایت، جایگاه ولی فقیه را با بصیرت افزایی برای مردم، تبیین و تقویت کنید.

حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند در این نشست با بیان اینکه بسیاری از روستاهای توابع دیشموک تاکنون از نعمت حضور روحانی محروم بوده، تصریح کرد: شما طلبه های روحانی با ایراد سخنانی در موضوع عاشورا، فلسفه واقعه کربلا و شهادت سرور و سالار شهیدان را تشریح کنید.

امام جمعه دیشموک برگزاری نمازهای جماعت در روستاهای دیشموک را با تلاش روحانیون ضروری و با اهمیت خواند و گفت: مردم دیشموک مردمانی با دین و دیانت و ولایتمدار، و به نظام، انقلاب، رهبری و اعتقادات و البته نماز، همیشه پایبند هستند .

حجت الاسلام رواند، تشریح جایگاه و ولایت فقیه برای مردم را، مهم عنوان و خاطرنشان کرد: شما مبلغین اگر یک نفر را هم احیاء کنیید؛ کار بزرگی انجام می دهید.

امام جمعه دیشموک گفت: جلوه های معنوی عاشورا برای مردم بیان شود.

حجت الاسلام راوند، عبادت امام حسین(ع) را شاخصه کربلا عنوان کرد و گفت: اهمیت عبادت و بندگی خداوند را جدی گرفته شود.

امام جمعه دیشموک با اشاره به استفاده برخی مردم از ماهواره در روستاها، متذکر شد: آثار و عواقب سوء ناشی از استفاده از ماهواره برای مردم، تذکر داده شود.

حجت الاسلام راوند گفت: بحث مسائل خانواده و خطرات احتمالی در آن برای مردم، بیان شود.

امام جمعه دیشموک، حضور قریب 30 روحانی مبلغ برای تبلیغ مسائل مذهبی در ماه محرم برای دیشموک را به فال نیک گرفت و گفت: از حضور شما طلاب روحانی قدردانی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.