دیشموک-رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک گفت: امروز و با نواختن زنگ مهر ، ایثار و مقاومت و انقلاب، پنج هزار دانش آموز دیشموکی در 112 مدرسه، سال جدید تحصیلی خود را آغاز کردند.

5هزار دانش‌آموز دیشموکی سال جدید تحصیلی را آغاز کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ با حضور حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه، حسن امیریان بخشدار، منصور صالح زاده رئیس اداره آموزش و پرورش و مسئولان شورای اداری دیشموک، دانش آموزان ، سال جدید تحصیلی خود را آغاز کردند.

بعد از تلاوت آیات قران مجید توسط دانش آموزان، خیرمقدم،  با سرودن شعری  توسط گروه سرود دانش اموزان بسیجی در وصف هفته دفاع مقدس، آیین  ادامه پیدا کرد.

آغاز سال تحصیلی 5 هزار دانش آموز دیشموکی

رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک گفت: امروز و با نواختن زنگ مهر ، ایثار و مقاومت و  انقلاب، پنج هزار دانش آموز دیشموکی در 112 مدرسه، سال جدید تحصیلی خود را آغاز کردند.

منصور صالح زاده افزود: 112 مدرسه در سراسر دیشموک امسال پذیرای دانش آموزان خواهند بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک گفت:  تعداد 3165 دانش آموز ابتدایی، تعداد 1056  دانش اموز متوسطه و 480 دانش آموز در متوسطه دوم، در دیشموک امسال به تحصیل می پردزاند،

وی، با اشاره به جمعیتی 20 دانش آموز در مدرسه استثنائی شهر دیشموک، گفت: ثبت نام مقاطع پیش دبستانی همچنان ادامه دارد و آمار نهایی تکمیلی بدست ما هنوز نرسیده است.

نوجوانان باید دیندار باشند

امام جمعه دیشموک در این آئین با اشاره به ماه محرم و واقعه عاشورا، گفت: نوجوانان همانند پسر امام حسن(ع) در کربلا ، باید در همه عرصه ها با اقتداء به امام حسین(ع) و عاشورا و کربلا حرکت کنید.

 حجت الاسلام راوند همچنین به حضور حسین فهمیده در جنگ اشاره کرد و متذکر شد: نوجوانان باید دیندار باشند.

امام جمعه دیشموک، دانش اموزان را به رعایت ادب و احترام توصیه و گفت: هم اکنون شما دانش اموزان در سن تشخیص و اجتماعی شدن هستید.

حجت الاسلام راوند بیان کرد:  اقتداء به امام حسین(ع) و فرهنگ دفاع مقدس؛ زمینه خوب  زندگی کردن را فراهم می کند.

وی با اشاره به حضور رئیس این مدرسه" جهان پناهی مدیر دبیرستان متوسطه اول" با لباس بسیجی، تصریح کرد: امروز تربیت و آموزش همانند همان جبهه است، یعنی همت می خواهد.

حجت الاسلام راوند با بیان اینکه، علم، تربیت و اجتماعی شدن در مدرسه کسب می شود،خاطرنشان کرد: خانواده مکان محبت است.

در پایان با نواختن زنگ مهر، ایثار، مقاومت و انقلاب توسط امام جمعه دیشموک؛ داشن آموزان وارد کلاس درس شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.