شهرکرد-فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: به منظور ایجاد زیرساخت های مجتمع معدنی شماره دو شهرستان شهرکرد به سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰ هزار میلیون ریال نیاز دارد.

ایجاد زیرساخت های مجتمع معدنی شهرکرد ۱۰ هزار میلیون ریال اعتبار نیاز دارد

حمید ملکپور دهکردی در گفت و گو با قدس آنلاین با اشاره به برنامه های طرح های عمرانی پیش بینی سال جاری در بخش معدن اظهار داشت: به منظور ایجاد زیرساخت های مجتمع معدنی شماره دو شهرستان شهرکرد، اکتشاف مقدماتی خاک های صنعتی استراتژیک و همچنین اکتشاف ژئوشیمیایی بیتومین فلزات کمیاب با عناصر نادر که برای اجرایی شدن این پروژه ها به ترتیب به سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰ هزار میلیون ریال، ۲۲۰ میلیون ریال و ۱۱۰ میلیون ریال نیاز است.

وی با اشاره به عملکرد اقتصاد مقاومتی در پنج ماهه نخست سال جاری گفت: چهار جلسه با ۳۹ مصوبه که از این مجموع ۱۵ مصوبه اجرا و همچنین ۲۴ مصوبه نیز در حال پیگیری می‌باشد.

فرماندار شهرستان شهرکرد در ادامه خاطر نشان کرد: ۱۴۲ طرح اقتصادمقاومتی در سطح ستاد شهرستان بررسی شده و همچنین ۱۰۵ طرح مصوب از تسهیلات بانکی بهره مند شده اند.

ملکپور دهکردی تصریح کرد: مجموع تسهیلات پرداخت شده به منظور اجرای طرح ها اعتباری بالغ بر ۴۳ هزار و ۵۰۶ میلیون ریال می‌باشد که میزان اشتغال جدید از محل طرح ها و تسهیلات اعطایی ۱۸۸ مورد بوده است.

وی عنوان کرد: با در نظر گرفتن اعتبارات لازم به منظور راه اندازی پروژه های مختلف در سطح شهرستان شهرکرد و دیگر شهرستان های استان میتوان تا حد مطلوبی در توسعه و رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در بین مردم چهارمحال و بختیاری به ویژه جوانان تاثیر بسزایی دارد.

فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: با توجه به شعار سال اقتصادمقاومتی تولید و اشتغال و تصمیماتی که در ستاد اقتصادمقاومتی استان اخذ شد که به زودی شاهد کاهش نرخ بیکاری و اشتغالزایی در سطح استان به ویژه شهرستان شهرکرد خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.