اصفهان- مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان درمراسم افتتاحیه طرح آموزش اعضای هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران گفت: این دوره ها نتایج مثبتی درتوانمند سازی و افزایش دانش مدیریتی و تخصصی مدیران دارد

توانمند سازی و دانش افزایی اعضای هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی درمراسم افتتاحیه طرح آموزش اعضای هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران گفت: این دوره آموزشی که با موضوع مدیریت قراردادها و پیمان ها و قوانین مربوط به این حوزه و برون سپاری فعالیت ها درحال برگزاری است، برای دومین باراست که در اصفهان برگزار می شود و گروه چهارم اعضای هیئت مدیره در آن حضور یافته اند.

وی، با اشاره به اینکه دو دوره آموزشی دیگر با همین موضوع، ویژه گروه های اول و دوم نیز به میزبانی گاز اصفهان برگزار خواهد شد، افزود: برای برگزاری کیفی و مطلوب این دوره هماهنگی های زیادی در خصوص تهیه محل مناسب برگزاری، اسکان، پذیرایی، تردد و… انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه شرکت ملی گاز ایران این دوره آموزشی را به صورت گسترده و هدفمند برنامه ریزی کرده است بیان داشت:‌ خوشبختانه برنامه ریزی خوبی مطابق بر نیاز اعضای هیئت مدیره صورت گرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری این دوره ها گفت: این نشست های آموزشی دارای چشم انداز وسیع بوده و اجتماع مدیران که هر کدام صاحب تجربیات و دانش های ارزشمند هستند می تواند به گونه ای، خود توسعه مدیریت دانش نیز باشد.

علوی، در ادامه با اشاره به وضعیت گازرسانی در استان اصفهان بیان داشت: هم اکنون ۹۹.۵ درصد جمعیت کل استان معادل ۹۹٫۶ درصد خانوارهای شهری و ۹۵ درصد خانوار های روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی گفت: برای تأمین گاز بیش از یک میلیون ۷۰۷هزار مشترک در سطح استان اصفهان، بیش از یک میلیون و ۸ هزارعدد انشعاب نصب شده و ۲۶ هزار کیلومتر شبکه ‌گذاری صورت پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود: در حال حاضر یک هزار و ۱۱۱ کیلومتر خط  انتقال، ۹۲۹ ایستگاه تقلیل فشار وحفاظت از زنگ و ۱۵۶ ایستگاه CNG در سطح استان به بهره برداری رسیده است و با  بهره مندی ۱۰۳ شهر و ۱۳۳۸ روستا از نعمت گاز طبیعی، شمار مشترکین این استان از مرز  یک میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک  گذشته است.

وی، با اشاره به  بهره مندی ۴۸ شهرک صنعتی  و ۸ هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی از گاز طبیعی از سال ۱۳۴۸ تاکنون، خاطر نشان کرد ۳۴ درصدگاز استان در بخش صنعت، ۲۰ درصد در خانگی،   ۳۵ درصد نیروگاه ها، ۶ درصد پالایشگاه، ۲٫۵ درصد بخش تجاری ۲٫۵  درصد حمل و نقل توزیع و مصرف می شود.

علوی در پایان گفت: گروه دوم اعضای هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران ضمن بهره مندی کافی از مطالب آموزشی انجام شده  در این دوره، همانند گروه نخست از کیفیت برگزاری دوره و میزبانی گاز اصفهان رضایتمندی لازم را کسب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.