رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانش‌آموزان ایرانی ثابت کردند با هوش‌ترین و توانمندترین دانش‌آموزان‌ در دنیا هستند.

دانش‌آموزان ایرانی باهوش‌ترین‌ها در دنیا هستند

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه سما (۲)، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش‌آموزان، معلمان و اولیای دانش‌آموزان، اظهار داشت: همزمانی آغاز سال تحصیلی و حرکت سرور و سالار شهدا به سمت کربلا را به فال نیک می‌گیریم، چنانکه در مکتب ما، عاشورا درس‌آموز و علم‌آفرین بوده و همواره از سرور و سالار شهیدان حریت آزادگی و شجاعت آموخته‌ایم و به آن می‌بالیم.

وی افزود: امیدواریم همه پیروان بزرگ‌مرد تاریخ و معلم بزرگ باشیم و در کلاس درس‌مان همواره یاد شهدا و کسانی که برای امنیت و استقلال کشور فدا کردند را زنده بداریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره‌ به همزمانی آغاز  هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خاطرنشان کرد: فردای این کشور برای شماست و شما مدیران آینده کشورید. قرار است کشور به دست شما ساخته شود، لذا در مرحله اول باید خود را برای این مسیر آماده کنید.

فرهاد رهبر ضمن‌ توصیه‌هایی به دانش‌آموزان گفت: مجاهدانه در عرصه علم و دانش بکوشید و با تفکر در راه اعتلای ایران بزرگ قدم‌ بردارید. تواضع، فروتنی و احترام به بزرگترها؛ پدر، مادر، معلمان و دیگران اولین قدم شماست، زیرا اخلاق‌مداری نشانه ایمان و آغاز معرفت‌ است.

وی گفت: تقویت همدلی، خودباوری و باور به اینکه "می‌توانید" از آثار چنین دیدگاهی است. دانش‌آموزان ایرانی ثابت کردند با هوش‌ترین و توانمندترین دانش‌آموزان‌ در دنیا هستند و شما نیز از همان دست هستید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: برای گم نکردن مسیر یک‌ الگوی موفق را برای خود تعیین کنید و همواره از بزرگترها مشورت بگیرید تا راه را گم نکنید.

فرهاد رهبر در پایان سخنان خود گفت: ذهن خود را مثبت کنید و به سمت هدف بزرگی که ترسیم کردید، حرکت کنید. امیدوارم شاهد حضور شما در جایگاه‌های بلندی چون صدارت و  وکالت باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.