کرج- دبیرکل فدراسیون فوتبال با ابراز رضایت از میزبانی البرزی ها از مسابقات فوتبال مقدماتی نوجوانان آسیا گفت: لیاقت مردم کرج داشتن تیمی بزرگ در سطح اول فوتبال ایران است.

میزبانی البرز از مسابقات فوتبال نوجوانان آسیا رضایت بخش است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدرضا ساکت افزود: روز یکشنبه مسابقات گروه سوم مقدماتی نوجوانان زیر ۱۶ سال در کرج به پایان می رسد و به نظرم البرز به خوبی توانست از عهده این رویداد بین المللی برآید.

وی ادامه داد: تلاش و هم افزایی ارگان های مختلف استان برای فراهم شدن یک میزبانی کم نقص وخوب قابل تقدیر است واین کارنامه موفق می تواند باب برگزاری مسابقات مهمتر در این استان را باز کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با تاکید براینکه فدراسیون نیز حساب ویژه ای بر روی ظرفیت های میزبانی البرز از مسابقات مهم بین المللی به خصوص در رده پایه باز کرده است گفت: پیش از این نیز البرز در چند نوبت پذیرای ارود وبازی های ملی در سطوح مختلف بوده و به طور قطع در ادامه نیز شاهد این میزبانی ها در کرج خواهیم بود.

ساکت از رضایت مندی تیم های حاضر هم یاد کرد و گفت: مجموعه تلاش دوستان در البرز سبب شد شاهد رقم خوردن یک میزبانی قابل قبول ومطابق با استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا باشیم و امیدوارم در آینده نیز البرز شاهد برگزاری مسابقات برون مرزی باشد.

به گزارش قدس آنلاین تیم ملی نوجوانان زیر ۱۶ سال ایران روز جمعه گذشته با برتری مقابل افغانستان و کسب ۳ پیروزی متوالی پیش از انجام بازی آخر خود مقابل قرقیزستان صعود خود به مرحله نهایی این مسابقات را مسجل کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.