اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح «سلام بر مهر» با مشارکت ۵۰۰ تیم ترافیکی و انتظامی برای ارتقای امنیت هرچه بیشتر دانش آموزان و روان‌سازی عبور و مرور به مناسبت بازگشایی مدارس خبر داد.

آغاز اجرای طرح «سلام بر مهر» با ۵۰۰ تیم ترافیکی و انتظامی در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین به‌نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم‌بیگی اظهار داشت: با آغاز فصل بازگشایی مدارس، نیروی انتظامی به صورت مضاعف در خدمت شهروندان و دانش آموزان و آینده‌سازان ایران است تا انشاء‌الله در نهایت امنیت و آرامش به امر تحصیل بپردازند و خانواده‌های گرامی آن‌ها هیچ‌گونه دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

وی افزود: به همین منظور طرحی با عنوان «‌سلام بر مهر» در فرماندهی انتظامی استان از امروز اول مهرماه به اجرا گذاشته می‌شود که در این طرح بیش از ۵۰۰ تیم ترافیکی و انتظامی کار تامین نظم و امنیت و روان‌سازی عبور و مرور در سطح شهرها را انجام می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به آماده‌باش تمام نیروهای پلیس در ۱۰ روز ابتدایی مهرماه بیان کرد: تیم‌های پلیس در تمام تقاطع‌ها و مقابل مدارس مستقر و انجام وظیفه کرده و گشت‌های ویژه انتظامی نیز به‌صورت محسوس و نامحسوس به گشت‌زنی خواهند پرداخت.

وی به خانواده‌ها توصیه کرد: برای پیاده و سوارکردن فرزندان خود از پارک دوبل در مقابل مدارس و ایجاد ترافیک و مزاحمت برای دیگران خودداری کرده و حتی‌المقدور خودروی خودر را در مکانی مناسب پارک کرده و فرزندانشان را تا درب مدرسه همراهی کنند.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: از خانواده‌ها انتظار داریم نکات ایمنی و هشدارهای پلیسی را به فرزندانشان آموزش داده و تاکید کنند که از هم‌صحبت شدن با افراد غریبه و ناآشنا در راه مدرسه خودداری کنند و در صورت مواجه شدن با هر مشکلی موضوع را با اولیای مدرسه و یا ماموران انتظامی درمیان بگذارند.

وی با بیان اینکه تامین امنیت دانش آموزان از اولویت‌های پلیس استان در فصل بازگشایی مدارس است، گفت: پلیس اصفهان با بکارگیری تمام توان و تجهیزات و با بسیج امکانات خود نسبت به تامین امنیت حاشیه مدارس و مراکز آموزشی اقدام و هرگونه تحرک و موارد مشکوک را زیر نظر و رصد خود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.