شیراز- سرپرست بسیج رسانه استان فارس گفت: برگزاری اردوی جهادی و سرکشی از مناطق محروم از جمله برنامه‌های این سازمان در طول هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

اردوهای جهادی در مناطق محروم استان فارس اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان فارس، مصطفی اژدری در جلسه شورای عالی بسیج رسانه فارس به تشریح برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس و احیای امر به معروف و نهی از منکر پرداخت. 

وی با تشریح اهداف این سازمان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر گفت: ایجاد روحیه مطالبه‌گری از مسئولان در بین اصحاب رسانه و پیگیری مشکلات مردم از جمله مهم‌ترین اهداف این سازمان در احیای روحیه امر به معروف و نهی از منکر است. 

اژدری تصریح کرد: در همین ارتباط برگزاری اردوی جهادی و سرکشی از مناطق محروم از جمله برنامه‌های این سازمان در طول هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر است. 

سرپرست سازمان بسیج رسانه فارس ضمن برشمردن برنامه‌ها و اهداف این سازمان در هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری یادواره شهدای رسانه، بازدید از موزه دفاع مقدس، برگزاری ضیافت اندیشه ویژه اصحاب رسانه با حضور و تدریس آیت‌الله کلانتری عضو مجلس خبرگان رهبری، سرکشی به خانواده‌های معظم شهدای رسانه و تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه در طول ۸ سال دفاع مقدس از جمله برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.