بجنورد- مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: امدادگران این جمعیت از ابتدای امسال تا دهه دوم شهریورماه ، به ۶۷۹ حادثه امدادرسانی کرده است.

امدادرسانی امدادگران جمعیت هلال احمر خراسان شمالی به ۶۷۹ حادثه جاده ای

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی؛ حسن شکوری نسب اظهار کرد: از این تعداد ۴۷۴ مورد حادثه جاده ای و ۲۰۵ مورد نیز شامل حوادث غیر مترقبه از جمله برف و کولاک، آبگرفتگی، آوار ، کوهستان، زلزله وسایر حوادث بوده است.

 وی تعداد نفرات آسیب دیده  در این حادثه ها را  ۴۰ هزار و ۳۱۹  نفر اعلام کرد و گفت: همچنین  هزارو ۸۶۱  نفر در این حوادث مصدوم و ۶۲۹ نفر از آنان به مراکز درمانی منتقل شدند.

شکوری نسب با اشاره به افزایش ۱۳.۱۷ درصدی حوادث استان در مدت یاد شده ، اضافه کرد: از ابتدای امسال تا کنون تعداد مصدومین حوادث ۵۴.۳۱ درصد،و تعداد آسیب دیدگان نیز در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۷۶۴ درصد( ۸ برابر) افزایش یافته است. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه تا کنون ، ۱۶هزار و ۹۵۶ نفر توسط امدادگران اسکان موقت یافتند، گفت: تعداد مصدومین ناشی از این حوادث نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۵۴.۳۱ درصد افزایش یافته است. 

بنا گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ؛هزارو ۳۱۶ تیم و هزارو ۱۴۹ ناوگان خودرویی  در ۶۷۹  عملیات جاده ای و حوادث طبیعی و غیر مترقبه  حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.