اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه مردم در تولید امنیت نقش محوری دارند، از مردم خواست بیش از گذشته در تولید امنیت ایفای نقش کنند.

مردم در تولید امنیت نقش محوری دارند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار علیرضا معصوم بیگی ظهر یکشنبه در نشستی در جمع اصحاب رسانه افزود: به منظور افزایش تحرک و چابکی در مجموعه انتظامی استان اصفهان، طرح «قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل» طراحی و در این راستا اتاق های اندیشه ورزی تشکیل و طرح نهایی شد.

وی خروجی این طرح را اجرای طرح ویژه ای با عنوان «طرح ذوالفقار» خواند و افزود: با اجرای این طرح اقدامات بسیار ارزنده ای انجام شد که بخشی از دستاوردهای آن در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان به نمایش درآمده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به انهدام یکی از باندهای بزرگ مواد مخدر، اظهارکرد: این باند که در حجم زیادی اقدام به فروش و قاچاق مواد مخدر کار می کرد، در رصد اطلاعاتی پلیس اصفهان قرار گرفت و با اطلاعات فنی انجام شده، در عملیات سریع و غافلگیر کننده ۱۴۸۰ کیلو مواد مخدر کشف و در این راستا ۳ نفر دستگیر شدند.

وی یادآور شد: در این عملیات ۴۷۰ کیلو هرویین جاسازی کشف شد که این مقدار کشفیات به صورت یکجا در تاریخ استان اصفهان بی سابقه بود.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: این باند از شرق کشور بارگیری و مقصد آنها استان های مرکزی مثل تهران، سمنان و شمال کشور بود.

وی با اشاره به اینکه خانواده ها باید از فرزندان خود مراقبت کنند تا در دام این باندها گرفتار نشوند، تاکید کرد: نیروی انتظامی با قدرت، شدت و رشادت با باندهای قاچاق و توزیع کننده مواد مخدر برخورد می کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: بخش دیگری از قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل در اصفهان، اجرای «طرح ذوالفقار» با هدف مبارزه با قاچاق کالا است که تاکنون در این راستا ۳۵ میلیارد تومان اقلام قاچاق کشف و ۲۸ نفر دستگیر شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخورد با اراذل و اوباش نیز در دستو. ر کار پلیس اصفهان قرار دارد، گفت: این شهر و استان محل اوباش گری و رذل گری نیست و با هنجارشکنان برخورد قاطع خواهیم داشت.

سردار معصوم بیگی خاطرنشان کرد: در بخش عفاف و حجاب نیز تاکنون اقدامات ایجابی خوبی انجام شده است.

وی یادآور شد: گام اول قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل، تشکیل قرارگاه در مرکزیت، گام دوم در شهرستان های هدف خواهد بود و فعالیت دائمی خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه مردم در تولید امنیت نقش محوری دارند، از مردم خواست بیش از گذشته در تولید امنیت ایفای نقش کنند.

وی شرایط امنیت کشور و استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: علیرغم شرایط خطرناک منطقه، امنیت در استان و کشور ما خوب است اما می توان این شرایط را با تشکیل قرارگاه اقدام و عمل ارتقا داد.

سردار معصوم بیگی اشاره ای هم به قانون شکنی موتورسیکلت سواران در شهر کرد و افزود: در شهر اصفهان بیش از ۸۰ درصد کشته های ناشی از تصادف یا موتورسورار یا عابران پیاده هستند که کاهش این آمار نیازمند فرهنگسازی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.