گچساران - استاد دانشگاه ازمیر ترکیه گفت: کشاورزان شهرستان گچساران به کشاورزی علاقه ویژه ای دارند و چون برای بار اول است به گچساران آمده ام نمی توانم نظر خاصی در مورد کشاورزی گچساران بدهم ولی نهال های گچساران نسبت به نهال های ازمیر ترکیه متفاوت است.

کشاورزان گچسارانی عاشق کشاورزی هستند

دکتر تایفر اردیچ در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی در گفتگویی با خبرنگار قدس آنلاین گفت: در این کارگاه به آموزشی هایی در خصوص طریقه رشد گیاهان و تغذیه مرکبات پرداختیم.

وی افزود: در این خصوص باید زمین ها و سطح آموزش کشاورزان را به حدی برسانیم که از یک زمین با مساحت کم، محصولات بیشتری برداشت کنیم.

آردیچ با اشاره به مدت زمانی که در ایران است، گفت: اکنون روز دومی است که به دعوت دکتر آبسالان به جهت کمک کردن به کشاورزان منطقه در زمینه مرکبات به ایران آمده ام.

استاد دانشگاه ازمیر ترکیه با اشاره به مرکبات گچساران بیان داشت: کشاورزان شهرستان گچساران به کشاورزی علاقه ویژه ای دارند و چون برای بار اول است به گچساران آمده ام نمی توانم نظر خاصی در مورد کشاورزی گچساران بدهم ولی نهال های گچساران نسبت به نهال های ازمیر ترکیه متفاوت است.

در طول کارگاه دکتر تایفور اردیچ گفت: اسرائیل با کشور ترکیه و ایران دشمن است و باید در همه ی زمینه ها بلاخص کشاورزی از آنها جلوتر باشید و ما هم همچون شما از اسرائیل متنفر هستیم.

وی در این خصوص به خبرنگار قدس آنلاین گفت: در رابطه با سیاست های اسرائیل و خود اسرائیل،  دشمن ما بحساب می آید و از ارتباطی که با دولت آمریکا دارد و ظلم هایی که می کنند مخالف و دشمن آنان  هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.