کرج- نماینده ولی فقیه در استان البرز در دیدار با شهردار جدید کرج حل مشکلات ونابسامانی های این کلانشهر را مستلزم یک برنامه ریزی فوری دانست.

حل نابسامانی های کلانشهرکرج برنامه ریزی فوری می خواهد

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه کرج، آیت‌اله سید محمدمهدی حسینی همدانی در این دیدار که بعدازظهر یکشنبه وبا حضور رئیس شورای شهر کرج و مسئول کمیسیون فرهنگی این شورا برگزار شد افزود: اتحاد و انگیزه‌ بالای اعضای شورای شهر و شهردار، نویدبخش فضایی مناسب برای بهبود شرایط و وضعیت شهر است.

وی با اشاره به عدم وجود زیرساخت‌های مناسب مدیریتی در استان البرز و شهر کرج، تأکید کرد: همگرایی برنامه‌ها و وفاق کاری تمام دستگاه‌ها و مدیران، چون استاندار، فرماندار، شهردار و سایر مدیران استانی و شهرستانی، از الزامات مدیریتی البرز و کرج است.

امام‌جمعه کرج با تأکید بر ترسیم چشم‌انداز و برنامه‌ی جامع مدیریتی برای شهر، تأکید کرد: کرج دچار نابسامانی‌های متعدد و متنوع است که بعضی از آن‌ها مانند معضل ترافیک، نیازمند برنامه‌ریزی عاجل و فوری هستند.

وی یادآور شد: طرح‌ریزی درآمدهای ماندگار برای شهر، مباحث فرهنگی، محله محوری و مسجد محوری، اصلاح ساخت‌وسازها، مسائل اجتماعی و اولویت‌سنجی این نیازها، از ملزومات توسعه‌ی کمی و کیفی شهر و ارتقای سطح شهروندی کرج نشینان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به تلاش بعضی افراد و گروه‌ها جهت تحمیل منافع گروهی و یا مطامع شخصی به مجموعه‌هایی چون شهرداری، تصریح کرد: رعایت دقیق قانون در برابر خواسته‌های ناحق، وظیفه شما و بهترین روش پاسخ‌گویی به آن‌هاست و در این صورت، از حمایت بنده نیز برخوردار خواهید بود.

در این جلسه، شهردار کرج به بیان سوابق اجرایی و برنامه‌های آتی خود پرداخت و گفت: به دنبال این هستیم که مسائل شهر در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و نارسایی‌های موجود را با توجه ویژه پیگیری و اصلاح کنیم.

اصغرنصیری با تأکید بر دوری از حاشیه‌ها در فضای مدیریت شهری آینده کرج، افزود: ورود به حاشیه‌ها را اخلاقی نمی‌دانم و با اصرار بر عدم دخالت نگاه سیاسی در مدیریت شهر و ورود مجموعه‌ی شهرداری به چالش‌ها و حرف‌وحدیث‌ها،  حداکثر وقت و توان مجموعه شهرداری را برای خدمت به مردم به کار خواهیم گرفت.

وی گفت: با توجه به معضلات و مسائل موجود در کرج، محلات و توسعه‌ آن‌ها به‌عنوان اولویت و دستور کار شهرداری در نظر گرفته‌شده است و بهبود مسائل کلانی چون حمل‌ونقل و ترافیک یا کمبود سرانه‌های خدماتی شهر نیز برای بازه‌های درازمدت و کوتاه‌مدت، مطالعه و در دستور کار قرارگرفته‌اند.

شهردار کرج در پایان گفت: حضور و فعالیت میدانی مدیران، تکریم ارباب‌رجوع، سالم‌سازی فضا و برخورد با فساد و پاسخگویی و گزارش دهی عملکرد شهرداری کرج از اولویت‌های این مجموعه در آینده خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.