شهرکرد- با روی کار آمدن دولت دوازدهم تا کنون ۷ استاندار تغییر و جابجا شده در اولین جلسه هیئت دولت تغییرات چند استاندار دیگر در دستور کار خواهد بود و استان چهار محال و بختیاری از این امر مستثنی نخواهد بود.

تغییر استاندار چهارمحال و بختیاری قطعی و اجتناب ناپذیر است

یک مقام آگاه در وزارت کشور که نخواست نامش فاش شود در گفتگوی اختصاصی با قدس آنلاین از تغییر استاندار چهار محال و بختیاری خبر داد و تصریح کرد: قدرت وزیر کشور درانتخاب استانداران در دولت دوازدهم بیشتر شده و تغییر استاندار فعلی امری قطعی و اجتناب ناپذیر خواهد بود.

وی گفت: احتمال ابقاء قاسم سلیمانی بسیار ضعیف و در حد ۵ در صد هم نیست و چیزی که تاکنون باعث شده استاندار جدید چهار محال انتخاب و معرفی نشده باشد اختلاف نظر و سلیقه بسیار شدید نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی  بوده است.

این مقام آگاه خاطر نشان ساخت: در اولین جلسه هیئت دولت تکلیف استاندار چهار محال و بختیاری مشخص و استاندار جدید معرفی خواهد شد.

وی از گزینه های مختلف و متعدد  برای استانداری این استان نام برد و تصریح کرد: افرادی چون اسماعیل دوستی کوهدشتی، اسکندر صیدائی گل سفیدی ، منصور میرزا کوچکی بروجنی و استاندار سابق کهکیلویه و بویر احمد برای این پست در نظر گرفته شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.