یاسوج- معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان یکی از مسائل کم توجه به این سازمان را مدارس روستایی عنوان کرد و گفت:‌ در مدارس روستایی با نصب کانکس تا حدودی این مشکل را رفع نموده ایم و کلاس ها در آن برگزار می گردد.

کلاس مدارس روستایی کهگیلویه و بویر احمد در کانکس برگزار می شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان امروز در جمع خبرنگاران ضمن کم بودن سرانه ی این سازمان عنوان کرد: متأسفانه به سازمان بسیار مهم و تأثیرگذار آموزش و پرورش نگاه شایسته و درخوری وجود ندارد.

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی بودجه استان باید پیگیر اعتبارات آموزش و پرورش باشد و متأسفانه تا حال هیچ سرانه ای به این ارگان اداری و آموزشی تعلق نگرفته است.

اردشیر یاری یکی از مشکلات اصلی در حیطه ی آموزش و پرورش استان را کمبود فضای آموزشی تلقی کرد و در این باره گفت: یکی از مناطق بویراحمد با مشکل کمبود فضای آموزشی-تربیتی مواجه است که مصوب شد ساختمان نوسازی برای این منطقه ایجاد گردد تا مشکل آن تا حدی برطرف گردد.

این مسئول افزود: در آستانه ی آغاز سال تحصیلی جدید با مشکل کمبود تجهیزات آموزشی و رفاهی مواجه بودیم و متأسفانه این قضیه از مشکلات فراگیر در سطح استان است.

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان یکی دیگر از مسائل کم توجه به آن را مدارس روستایی عنوان کرد و ابراز داشت:‌ در مدارس روستایی با نصب کانکس تا حدودی این مشکل را رفع نموده ایم و کلاس ها در آن برگزار می گردد.

وی در پایان اظهار کرد: تعداد ثبت نامی های دانش آموز امسال ۱۶۰ هزار نفر بوده است که این رقم اعم از روستایی و شهری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.