۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
کد خبر: 565172

سرمربی الهلال عربستان پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: دیدار نیمه نهایی سخت خواهد بود. هر دو تیم مستحق راه یابی به فینال هستند. ما از لحاظ فنی و بدنی کاملا برای دیدار با پرسپولیس آماده هستیم.

رامون دیاز: آماده بازی با پرسپولیس هستیم

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال الهلال عربستان فردا(سه شنبه) ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی میزبان پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

رامون دیاز، سرمربی الهلال در نشست خبری این بازی گفت: دیدار نیمه نهایی سخت خواهد بود. هر دو تیم مستحق راه یابی به فینال هستند. ما از لحاظ فنی و بدنی کاملا برای دیدار با پرسپولیس آماده هستیم.

وی درباره غیبت العابد در این بازی گفت: العابد بازیکن مهمی است امیدواریم در مرحله پایانی لیگ قهرمانان آسیا برسیم. ما بازیکنانی داریم که جای خالی العابد را پر کنیم.

سرمربی الهلال درباره آمادگی روحی بازیکنانش گفت: در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا همیشه فشار زیادی وجود دارد و ما به این فشارها عادت داریم. ما به آمادگی فنی و روحی بازیکنانمان اطمینان داریم و باید برتری خود را از رقیب در دخل زمین بازی اثبات کنیم.

وی ادامه داد: از مردم امارات نیز به خاطر استقبال گرمی که از ما داشتند تقدیر و تشکر می کنم ما در ابوظبی خیلی احساس راحتی می کنم. ما در این بازی یک تیم کامل هستیم و تنها یک بازیکن نیستیم. همه بازیکنان اینجا به همراه ما در ابوظبی هستند و کاملا آماده دیدار با پرسپولیس هستند.

سرمربی الهلال عربستان گفت:من بازی‌هایی از این دست را دوست دارم ما باید در تمام جوانب آماده باشیم و نباید از سبک بازی همیشگی خودمان دور شویم. هرگز به دلیل رقیب سبک بازیمان را تغییر نمی دهیم. تمرکز ذهنی در این بازی بسیار مهم است زیرا در این بازی نکات ریز سرنوشت بازی را تغییر می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.