زاهدان-رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: به علت عدم توجه به جلو در دو حادثه رانندگی جنوب استان سیستان و بلوچستان، دو عابر پیاده جان خود را از دست دادند.

حوادث رانندگی جنوب استان سیستان و بلوچستان ۲ کشته بر جای برگذاشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سرهنگ یداله ستوده در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه وانت تویوتا با ۱ نفر عابر پیاده درکیلومتر ۱۴۰ محور چابهار - زرآباد ، بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود : در این حادثه ، یک دستگاه وانت تویوتا به علت عدم توجه به جلو با یک نفر عابر پیاده برخورد ، که بر اثر شدت ضربه وارده عابر پیاده در محل جان خود را از دست داد.

سرهنگ ستوده به حادثه دیگری در ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه مبنی بر برخورد یک دستگاه وانت تویوتا با یک نفر عابر پیاده به علت عدم توجه به جلو در کیلومتر ۸۲ محور  چابهار فرعی اورکی، خبر داد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این حادثه یک دستگاه وانت تویوتا به علت عدم توجه به جلو با یک نفر عابر پیاده برخورد که بر اثر شدت ضربه وارده عابر پیاده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه جنوب با اعلام دوطرفه بودن محورهای جنوب،از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست: توجه کافی به جلو داشته و با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا سفری ایمن به همراه داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.