رشت- نشست صیمانه با سید مصطفی حسینی پور نویسنده کتاب " پایی که جا ماند" در تالار گفت و گوی شهرداری رشت برگزار شد.

تفکر عاشورایی تنها صادرات با افتخار به ملت های آزاده جهان عرضه می شود

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت،نشست صمیمی اصحاب رسانه با سید ناصر حسینی پور، نویسنده کتاب " پایی که جا ماند" در تالار گفت و گوی شهرداری رشت برگزار شد.

در این نشست سرهنگ باباپور، معاون اجرایی سپاه قدس گیلان، فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامیشهر رشت،محمد حسن علیپور،عضو شورای شهر رشت،محسن جعفری،رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان و فاطمه قدیمی،مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت حضور داشتند.

سخنگوی شورای شهر رشت  از مسئولان وزارت آموزش و پرورش برای حذف درس شهید فهمیده از کتب درسی انتقاد کرد و بازگشت درس شهید فهمیده به کتب درسی را خواسته خانواده های شهدای گیلان و کشور دانست .

فاطمه شیرزاد،سخنگوی شورای شهر رشت در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم اظهار داشت: امروز در تالار گفتگو شهر در رشت میزبان رزمندگان ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هشت سال دوران دفاع مقدس هستیم.

سخنگوی شورای شهر رشت بیان کرد: مسئولان باید در راه تداوم و استمرار ارزش ها،پاسداشت ایثارگران و شهدا که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است توجه ویژه ای داشته باشند.

شیرزاد تاکید کرد: اگر امروز مسئولان بر منصب و میز خدمت نشسته اند به خاطر خون بهای شهدا است و امنیت و آسایش امروز ما به خاطر شهید حججی ها است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان: اینکه امروز راه های نفوذ دشمن از مرزهای خاکی به مرزهای عقیدتی تغییر کرده است.

محسن جعفری،رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در این نشست ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت ماه محرم اظهار کرد: هدف سازمان بسیج رسانه استان گیلان انسجام بخشی رسانه ها و افزایش ارتقای سواد رسانه ای استان است.

وی امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون و مدیون خون شهدا دانست و افزود: هرجا ندای مظلوم بلند می شود تمام جوانان غیور و ولایتمدار ما در صحنه هستند و امروز نیز در جایگاه مدافعان حرم از ارزش ها دفاع می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.