شهرکرد-رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: اجلاسیه نماز با عنوان نماز در فضای مجازی در ۹ شهرستان استان برگزار می شود که در این مراسم از فعالان عرصه نماز تجلیل بعمل می آید.

اجلاسیه نماز در ۹ شهرستان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد کریمی وردنجانی روز یکشنبه در نشست شورای اقامه نماز استان گفت: زمینه گسترش نماز در فضای مجازی در استان فراهم شده است و  این امر باید در جامعه فراگیر شود.

وی با اشاره به تجلیل از فعالان عرضه نماز افزود: اجلاسیه نماز با عنوان نماز در فضای مجازی در ۹ شهرستان استان برگزار می شود که در این مراسم از فعالان عرصه نماز تجلیل بعمل می آید.

حجت الاسلام کریمی تصریح کرد:تا کنون فعالیت های قابل توجهی در راستای ترویج فرهنگ نماز بوسیله فضای مجازی انجام شده و در این راستا از افراد نخبه و متخصص با هدف گسترش فرهنگ نماز در فضای مجازی استفاده شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای نماز جمعه خاطر نشان کرد: برگزاری این مراسم وظیفه بزرگی در حوزه نماز بود که برای نخستین بار در کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری نماز با شکوه ظهر عاشورا گفت: با هماهنگی های انجام شده نماز ظهر عاشورا در ۳ نقطه استان شامل، مصلی بزرگ امام خمینی(ره)، امامزادگان حلیمه خاتون و حکیمه خاتون و همچنین امامزاده سلطان سبزه پوش اشکفتک برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.