معاون وزیر امور خارجه روسیه ضمن اشاره به برنامه آمریکایی ها برای نفوذ و دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آتی روسیه، اعلام کرد که مسکو از این اقدامات جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش قدس آنلاین، «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه، اظهار داشت که مسکو به جلوگیری از دخالت های خارجی در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور ادامه خواهد داد.

وی افزود: به طور کلی، می توان پیش بینی کرد که تلاش هایی برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری در روسیه و تلاش برای نفوذ در این انتخابات وجود دارد، و ما از این مسئله جلوگیری خواهیم کرد و این روند را افزایش می دهیم.

معاون وزیر امور خارجه روسیه با بیان اینکه آمریکایی ها برای نفوذ در انتخابات ریاست جمهوری روسیه بودجه در نظر گرفته اند و برای مخالفت با این انتخابات برنامه دارند، تصریح کرد: مسکو این موضوع را رصد خواهد کرد.

ریابکوف در ادامه عنوان کرد که وزارت امور خارجه روسیه، به همراه سایر نهادهای اجرایی این کشور، به طور دقیق به بررسی تحولات و پیشنهادها در خصوص مبارزه موثر با چنین اقداماتی و متوقف ساختن دخالت ها در امور داخلی روسیه، که یکی از اصلی ترین اهداف آمریکایی ها است، ادامه خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.