سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۶۸ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی در استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کند.

۶۸ واحد تولیدی در استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، بهروز اسودی صبح امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: با بررسی مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی استان سمنان که در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کردند ۶۸ واحد تولیدی دیگر در بخش‌های صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات به‌زودی به تولیدکنندگان پرداخت می‌شود اذعان کرد: این واحدها با تکمیل مدارک موردنیاز بانک بالغ‌بر ۲۴۰ میلیارد ریال وام دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه ایجاد اشتغال و رونق تولید از اهداف مهم ارائه این تسهیلات است افزود: تولیدکنندگان این واحدها با دریافت این تسهیلات متعهد به ایجاد ۱۶۰ شغل جدید در استان سمنان شدند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۸۸ واحد تولیدی در استان سمنان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید هستند اذعان کرد: تاکنون مشکلات ۵۰۷ واحد تولیدی در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان بررسی و با درخواست تسهیلات آنان موافقت شده است.

اسودی بابیان اینکه از ابتدای سال ۹۶ تاکنون بالغ‌بر ۳ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخت‌شده است یادآور شد: درخواست ۵۱۹ واحد تولیدی نیز در نوبت انتظار برای بررسی در این کارگروه قرار دارد.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی مجدد سامانه بهین یابد در سال ۹۶ بالغ‌بر یک هزار و ۱۲۹ مصوبه در استان سمنان داشتیم که از این تعداد بالغ‌بر ۶۴۰ مصوبه به‌صورت کامل در استان اجراشده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه رونق تولید زمینه‌ساز پیشرفت اقتصادی در جامعه می‌شود گفت: تاکنون ۵۷ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان محقق شده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.