سنندج- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تجزیه عراق راهبردی یهودی صهیونیستی برای اهداف سلطه‌جویانه غرب و اسرائیل غاصب است.

تجزیه عراق از اهداف سلطه‌جویانه غرب و اسرائیل غاصب است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در مجمع عالی بسیج سپاه بیت‌المقدس کردستان که در سالن شهدا سپاه سنندج برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم اظهار داشت: شهیدان و بسیجیان کشور فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را برای مردم به ارمغان آوردند و همین افراد منشاء برکات و خیرات شدند.

وی گفت: باید در راستای اقتدار علمی و آنچه اسلام توصیه کرده پیشتاز باشیم و به پیشرفت‌های علمی سرعت بیشتری بدهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نیروهای بسیج مردمی انعطاف‌پذیر و قابلیت‌های بزرگی دارند، تصریح کرد: حضرت امام(ره) نهادهایی را پایه‌گذاری و به جا گذاشته‌اند که هر کدام دارای کارکردهای خاص و ارزشمند بودن آن توسط بشریت ثابت شده است.

وی با اشاره به واکنش‌های سریع نیروهای بسیج ادامه داد: نیروی مردمی بسیج اجازه نداند قدرت‌های کثیف همانند آمریکا، ولد نامشروعش اسرائیل و انگلیس که همیشه خون بشریت را مکیدن به اهداف شومشان برسانند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه قدرت نظامی ایران بی‌نظیر است، افزود: سال گذشته ایران هفتمین قدرت جهان معرفی و سومین کشوری اعلام شده که جنگ با آن متصور نیست.

دستاوردهای کشور از برکات دفاع مقدس است

وی با بیان اینکه دستاوردهای کشور از برکات نیروی بسیج و دفاع مقدس است، اظهار کرد: پشت صحنه کشته شدن مسلمانان میانمار کسی جز اسرائیل نیست و باید اسرائیل غاصب از بین برود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به همه پرسی اقلیم کردستان گفت: به گفته عربستان خود اقلیم 20 میلیون دلار برای برگزاری همه پرسی ندارد و داعش شرط کرده در صورت ورود نیروی داعش به افغانستان، این پول را به اقلیم پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه تجزیه عراق راهبردی یهودی صهیونیستی برای اهداف سلطه‌جویانه غرب و اسرائیل غاصب است، بیان کرد: خود بارزانی باعث گرفتن کشور عراق توسط نیروهای داعش شده و اکنون به دنبال استقلال و ایجاد کشور جدید است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه در پیشرفت‌های علمی کشور همیشه یک بسیجی حضور دارد، خاطرنشان کرد: بسیج اگر در تمامی صحنه‌ها بخصوص ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی جامعه وارد شود، می‌تواند اثرگذار و مثمرثمر واقع باشد چراکه بسیج ولایت‌مدار و اخلاص و انگیزه دارد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.