تیم بسکتبال پتروشیمی در جدال برابر نماینده تایلند امتیاز قابل توجه ۱۱۱ را کسب کرد.

پتروشیمی نماینده تایلند را هم بالای ۱۰۰ امتیاز برد!

به گزارش قدس آنلاین، در چهارمین از مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا که در شهر شنززو چین جریان دارد،‌تیم  پتروشیمی نماینده کشورمان در سومین بازی خود مقابل مونو ومپایرز تایلند به میدان رفت و توانست این بازی را ۱۱۱ بر ۶۰ پیروز شود.

شاگردان مهران شاهین طبع که در دو بازی قبلی یک برد و یک شکست را در کارنامه داشتند، در این مسابقه در حالی مقابل نماینده تایلند صف آرایی کردند که میرزا بگیچ یکی از بازیکنان خارجی خود را در اختیار نداشتند.

پتروشیمی در دو کوارتر اول ۲۶ بر ۱۹ و ۲۱ بر ۱۸ پیروز شد و در مجموع ۴۷ بر ۳۷ برنده به رختکن رفت. نماینده کشورمان که نیمه دوم را با قدرت آغاز کرده بود در کوارتر سوم و چهارم هم ۳۰ بر ۱۴  و ۱۰ و ۳۴ بر ۹ به برتری رسیدند تا در پایان ۱۱۱ بر  ۶۰ به پیروزی برسند.

در اواخر کوارتر چهارم بازی هم ارسلان کاظمی پس از ضربه ای که بازیکن حریف به او وارد کرد از ناحیه صورت دچار آسیب دیدگی شد و بیرون رفت.

ویلی وارن بازیکن آمریکایی پتروشیمی با ۲۰ امتیاز، پرامتیازترین بازیکن زمین بود و میثم میرزایی نیز با ۱۵ ریباند، بهترین ریباندر میدان بود.

نماینده کشورمان که صعود خود را به یک چهارم نهایی قطعی کرده است، فردا چهارشنبه بازی خود ساعت ۱۷:۱۵ به مصاف چوکز تو گو  فیلیپین خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.