کاروان نمادین غواصان جنگ از میدان امام حسین(ع) تا میدان انقلاب را با پای برهنه و پیاده عزاداری کردند تا شمه ای از عزاداری غواصان زمان جنگ را در رثای سید و سالار شهیدان به نمایش در آورند.

کاروان نمادین غواصان جنگ در تهران به حرکت درآمد

به گزارش قدس آنلاین، کاروان نمادین غواصان جنگ امروز از میدان امام حسین (ع) تا میدان انقلاب را با پای برهنه و پیاده عزاداری کردند تا شمه ای از عزاداری غواصان زمان جنگ را در رثای سید و سالار شهیدان به نمایش در آورند.

این کاروان پارچه نوشتی در دست داشت که روی آن درج شده بود اگر دست هایمان را ببندند و سرهایمان را از تن جدا کنند همچنان ایستاده ایم.

این غواصان که در آستانه بازگشت پیکر شهید حججی به خیابان آمدند در میدان انقلاب اسلامی به راهپیمایی خود پایان داده و نماز جماعت بر پا کردند.

داود براتی مسئول اجرای برنامه کاروان غواصان در تهران با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم و همزمانی آن با بازگشت پیکر شهید حججی این حرکت را استقبال نمادین شهدای مظلوم غواص از شهید بی سر مدافع حرم دانست و تأکید کرد مسیری که امام حسین (ع) و غواصان در زمان جنگ و شهید حججی ها در دوران دفاع از حرم رفته اند بدون شک ادامه خواهد داشت.

براتی اظهار داشت: این برنامه با همکاری لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) و معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران برگزار شده است.
 

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.