رشتخوار- نماینده دهیاران شهرستان رشتخوار گفت:با حضور اعضای شورای اداری ؛ائمه جمعه و جماعت و اهالی روستای تاریخی کریم آباد رشتخوار تابلوی تمثال مبارک شهید حججی در ورودی روستا رونمایی شد.

تابلوی تمثال شهید حججی در ورودی  روستای کریم آباد رشتخوار رونمایی شد

 به گزارش قدس آنلاین، روز سه شنبه، حسن غلامی در مراسم رونمایی از تابلو و افتتاح بلوار  شهید محسین حججی وشهدای مدافع حرم کریم آباد رشتخوار خراسان رضوی گفت: این بلوار اولین محلی  در سطح شهرستان رشتخوار است که با نام نماد استقامت و ایثار یعنی  شهید محسین حججی  مزین شده است.

وی با اشاره به حجم عظیم حیله ها و نی رنگ های دشمن بر علیه جوانان ادامه داد: امروز در برابر هجمه های عظیم فرهنگی دشمن  بایستی همواره نام، یاد و خاطره شهدای عزیز را زنده نگه داریم.

نماینده دهیاران شهرستان رشتخوار  گفت: این حرکت مبارک که از این محله آغاز شده است در راستای همان فرهنگ سازی در بعد تبلیغی شهدای عزیز است.

وی ضمن تشکر از خانواده های شهدا و مسئولان و اهالی کریم آباد که در اجرای این برنامه همکاری کردند بیان داشت: انتظار داریم که متولیان امر، این حرکت خداپسندانه را در جای جای این شهر ستان گسترش دهند.

در مراسم  افتتاح بلوار شهید حججی فرمانده سپاه رشتخوار  هم گفت: شهید حججی برای نسل  جوان بعنوان نماد مقاومت نشان از این دارد که رشادت‌های دفاع مقدس به نسل‌های کنونی نیز رسیده است.

سرهنگ علی یعقوبیان با یادآوری ایام دفاع مقدس و گرامی‌داشت این حادثه بزرگ تاریخی در جمهوری اسلامی گفت: تجربه ثابت کرده که هرگاه مردم در صحنه حاضر شوند پیروزی تثبیت شده است که واقعه دفاع مقدس یک تمرین بزرگ برای  ملت ما بود تا در کنار هم ایستادن را مرور کنند که با این حالت پیروزی حاصل می‌شود و این امر باید در جامعه تبیین شود.

وی بیان کرد: تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از دفاع مقدس اینگونه بود که "جنگ یک گنج است که باید ببینیم آن‌گونه که باید این گنج ارزشمند را احصا کنیم و در اختیار نسل جوان قرار دهیم. شایان ذکر است امروز با حضور مسئولان اداری رشتخوار در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس  پایگاه بسیج روستای  اسلام آباد، مهد قرآن بسیج و ستاد عتبات عالیات و هیات رزمندگان اسلام شهر رشتخوار افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.