مدافع سابق تراکتورسازی اعلام کرد از طریق وکیلش شکایت نامه ای را علیه این باشگاه تنظیم و به ای اف سی ارسال کرده است.

واکنش فرشید طالبی به شکایت از تراکتور به AFC

به گزارش قدس آنلاین،  فرشید طالبی مدافع سابق تراکتورسازی که سابقه حضور در ذوب آهن و سپاهان را نیز دارد، اگرچه مدتی است دیگر فوتبال بازی نمی کند و حتی در روزهای گذشته نیز در سریال تلویزیونی نفس به بازی گرفته شده، اما به واسطه مطالباتش از تراکتورسازی به ای اف سی شکایت کرده است.

طالبی درباره شکایتش عنوان کرد: قطعا هیچ بازیکنی دوست ندارد چنین کاری را انجام دهد، اما من سال ها صبر کردم و دیدم هیچ خبری نمی شود. به همین خاطر از طریق وکیلم شکایت نامه ای را تنظیم کردم و به ای اف سی فرستادم.

وی ادامه داد: در مکاتباتی که با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتیم، آنها اعلام کردند که موضوع ناراحتی و شکایت مرا به اطلاع باشگاه رساندند و خواسته اند تا هرچه زودتر این مبلغ پرداخت شود.

مدافع سابق تراکتورسازی همچنین گفت: من همیشه رابطه خوبی با هواداران تراکتورسازی داشتم و به واسطه روزهای خوبی که در کنار آنها داشتم، تشکر می کنم. این شکایت قطعا باعث خراب شدن رابطه ام با هواداران تراکتور نمی شود. من همیشه آنها را دوست دارم. الان هم موضوع را به وکیلم سپرده ام تا او پیگیری کند.

طالبی درباره حضورش در سریال نفس در تلویزیون گفت: من فقط برای محک زدن خودم و تجربه کردن در این سریال بازی کردم. مطمئن باشید نه دنبال سوپراستار شدن هستم و نه قصد دارم به جایگاه بالای بزرگان این عرصه خدشه وارد کنم. فقط حضور پیدا کردم تا توانایی خودم را محک بزنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.