۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
کد خبر: 565386

رشت- مخاطبان قدس در ارتباط با این سامانه خبری از مشکلات موجود در استان گیلان گفتند.

حرف مردم

امسال صندوق هنر با بیمه رازی قرارداد بسته است وخبرنگاران و هنرمندان به اختیار نوع طرح بیمه  با پرداخت مبالغ ۵۴۰ هزار تومنی ،۳۰۰ هزار تومنی و ۶۰ هزار تومنی از ۳ ماه قبل اقدام کردند اما تاکنون هیچ فاکتوردرمان از طرف بیمه رازی پذیرش نشده است و بیمه شده ها که مراجعه میکنند میگویند هنوز لیستی از تهران به ما ارائه نشده است و فاکتورهای مراجعه کنندگان را قبول نمی کند .مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لطفا تدبیری بیاندیشید.

هزینه های ناباروری بسیار بالاست زوج های جوانی که به مراکز ناباروری مراجعه میکنند برای عمل های آی وی اف و میکرواینجکشن حداقل  با پرداخت هزینه های ۱۰ میلیون تومانی مواجه میشوند که پرداخت چنین هزینه های هنگفتی بسیار دشوار استو احتمال موفقیت آنان هم صد درصدی نیست .دولت فکری هم برای  این گروه افراد خاص که در جامعه کم نیستند داشته باشد.

تنها پارک بانوان رشت از حال و روز خوبی برخوردار نیست و از حداقل امکانات محروم است .روزانه افراد زیادی برای ورزش به آنجا مراجعه میکنند در حالی که مشکلات زیادی اعم از فقدان دستگاههای ورزشی ،آسفالت نامناسب ورزشکاران را آزار میدهد مسئولان ورزش گیلان لطفا این موضوع را پیگیری کنند.

گاردهای بی آرتی در سطح رشت خالی از اتوبوس است که با توجه به فصل مدرسه ترافیک سنگینی را دران طرف گارد که مسیر حمل و نقل خودورهای عمومی است به وجود آورده لطفا مسئولان شهرداری پاسخگو باشند .

کارهای اداری  رانندگان تاکسی به کافی نت ها ارجاع داده میشود و هزینه های زیادی را به رانندگان تحمیل میکند .اگر از راننده تاکسی سوال شود که مدیر عامل صنف شما کیست هنوز نمی داند .در گذشته اتحادیه تاکسیرانی داشته ایم که هم بازدهی بیشتر بود و هم نظارت ها قوی تر ،اما اکنون از حالت اتحادیه خارج شده است حمایت نکردن سازمان تاکسیرانی از رانندگان ومسافرکشی خودروهای شخصی در سطح شهر مشکلات معیشتی تاکسیداران را دو چندان کرده است لطفا سازمان تاکسیرانی پیگیری کنند.

خوابگاه شبانه روزی دانش آموزی مدرسه نمونه دولتی امام رضا در روستای پیش حصار فومن ازسرویس بهداشتی مناسب،تعداد دوش آب برای استحمام ،سیستم گرمایشی ، غذای مناسب ،تجهیز وسایل و کتابخانه از امکانات کمی برخوردار است .لفا مسئولان پیگیری کنند.

با سلام.متاسفانه خطوط تلفن همراه در بلوار دیلمان رشت، خیابان ابوالقاسمی کوچه بوستان هفتم آنتن دهی مناسبی ندارد.خواهشمندم این مشکل را پیگیری کنید.

خیابان ۱۲۲گلسار کوچه بهار  ۹تبدیل به یک خیابان اصلی شده و در این خیابان فرعی با تردد غیرمعمول و بیش از حد خودروهای سنگین به خرابه ای تبدیل شده و آسفالت و زیرساخت آن تخریب شده است .از مسئولان میخواهیم تا با گذاشتن سرعت گیر یا بکارگیری سیاستی مدبرانه و فنی این مشکل را حل نمایند.

میزان امنیت منطقه دیانتی رشت بسیار اندک است و کم کاری دستگاه انتظامی و کلانتری در این منطقه موجبات نارضایتی ساکنان و تردد معتادان را فراهم ساخته است .از مسئولان بخواهید رفع مشکل کنند.

به تازگی به حکم مدبرانه دولت تدبیر و امید یک استاندار غیر بومی و جوان بر کرسی استانداری گیلان تکیه زده است که قرار است استان سرسبز گیلان را که سرشار از پتانسیل است ولی متاسفانه مدیریت های ناکارآمد نتوانستند از این فرصت های طلایی بهره ببرند، را گلستان کند .سوال ما شهروندان گیلانی این است استانداران بومی که از آگاهی و شناخت نسبی برخوردار بودند خیلی از ضعف های استان را ندیدند و قادر به حلشان نبودند حال چگونه رییس جمهور محترم گزینه ای غیر بومی را در این تصدی مهم گمارده است/ امیدواریم انتصاب واقعا" بر اساس شایسته سالاری صورت گرفته باشد که اگر اینگونه نباشد باید از همین الان فاتحه استان را خواند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.