بجنورد- نخستین مسابقه استانی عکاسی با عنوان «من حسین (ع) را دوست دارم، هر که هستم» به مناسبت ایام محرم در شهرستان شیروان برگزار می شود.

برگزاری مسابقه عکاسی به مناسبت ایام محرم در خراسان شمالی
به گزارش قدس آنلاین، دبیر اجرایی نخستین مسابقه استانی عکاسی«من حسین(ع) را دوست دارم، هرکه هستم» گفت: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی، حفظ، توسعه و شناسایی سنت های بومی عزاداری درخراسان شمالی و شهرستان شیروان و شناسایی استعدادهای نهفته هنر عکاسی برگزار می شود.
امین عوض زاده افزود: مسابقه عکاسی «من حسین(ع) را دوست دارم، هرکه هستم» توسط حسینیه اعظم شیروان و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن عکاسی شیروان برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه تا ١۶ مهرماه جاری فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه مسابقه به آدرس شهرستان شیروان، خیابان امام خمینی(ره) حسینیه اعظم شیروان ارسال کنند.
عوض زاده گفت: به نفرات اول تا سوم این مسابقه به ترتیب دو میلیون ریال، یک میلیون ریال و ۵۰۰ هزار ریال اهدا خواهد شد.
وی با اشاره به برخی شرایط شرکت در این مسابقه افزود: عکس ها باید در خراسان شمالی ثبت شده باشد، هر عکاس می تواند حداکثر ١۰ عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کند، شرکت کننده در مسابقه به عنوان عکاس و مالک اثر شناخته می شود و مسئولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر از عهده برگزار کنندگان خارج است، دبیرخانه مسابقه مجاز است آثار منتخب را در امور نمایشگاهی، انتشاراتی، اطلاع رسانی و تبلیغاتی خود با ذکر نام عکاس استفاده کند.
عوض زاده گفت: همچنین آثار ارسالی باید بر رویCD و یا از طریق مموری به همراه شهر محل عکاسی، نام عکاس، سن و شماره تماس به دبیرخانه جشنواره و یا مجتمع فرهنگی هنری غدیر شیروان تحویل داده شود و یا از طریق تلگرام به شماره ۰٩۰٢٢۰٢٨٨۴٨ ارسال شود.
وی اضافه کرد: ثبت عکس با تلفن همراه و دوربین حرفه ای آزاد و مورد پذیرش هیئت داوران است و حجم هر عکس ارسالی نباید بیشتر از دو مگابایت باشد، همچنین نمایشگاهی از آثار منتخب در ماه صفر برگزار خواهد شد.
دبیر اجرایی نخستین مسابقه استانی عکاسی(من حسین(ع) را دوست دارم، هرکه هستم)گفت: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰٩١۵٧٨٨٨٨۴٨ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.