مسئولان باشگاه پرسپولیس از رویکرد برنامه این هفته نود ناراحت و عصبانی هستند.

عصبانیت پرسپولیسی ها از برنامه این هفته نود و فردوسی پور

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر طاهری که شب گذشته حاضر نشد با برنامه نود صحبتی داشته باشد، موضع مستقیم خود را از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که با حضور در ابوظبی در اردوی این تیم حضور یافته است و مشغول رتق و فتق امور و دیدار با افرادی برای تاثیرگذاری در رای صادره از سوی فیفا در خصوص مهدی طارمی و این باشگاه است.

مدیر باشگاه پرسپولیس که بابت برنامه شب گذشته نود عصبانی به نظر می رسد تنها در گفتگوهای رسمی با سایت باشگاه مواضع خود را اعلام می‌کند. او از آنچه که شب گذشته در برنامه نود عنوان شد از این بابت دلخور و ناراحت است که گفته می شود برخی موارد ذکر شده در این برنامه خلاف واقع است و جو تیم را پیش از دیدار حساس و تاریخی برابر الهلال برهم زده است.

نکته جالب اینکه برانکو ایوانکوویچ نیز که عادت دارد قبل از مسابقات روی حریف تمرکز کند، صبح امروز و در زمان صرف صبحانه از اطرافیانش در خصوص این برنامه و گزارش نود علیه مهدی طارمی پرس و جو کرده است. مدیران پرسپولیس عقیده دارند با توجه به شرایط حساس تیم بهتر بود که عادل فردوسی پور در این مورد ورود نمی‌کرد و بعد از بازی با الهلال در یک ویژه برنامه کل موضوع را با اطلاعاتی که باشگاه نیز در اختیار قرار خواهد داد کل موضوع را مورد بررسی موشکافانه قرار می‌داد تا علامت سوالی برای مخاطبان و هواداران این تیم شکل نگیرد.

پرسپولیس که امروز در یکی از حساس ترین مسابقات چند سال اخیر خود به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت مهدی طارمی را به دلیل تخلف در نحوه بازگشت به تیم فعلی اش بعد از عقد قرارداد با ریزه اسپور به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و مسوولیت این اتفاق متوجه مدیریت این باشگاه است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.