مدیرکل فرهنگی وزارت علوم شرایط شرکت دانشجویان را در بخش بین الملل جشنواره حرکت تشریح کرد.

شرایط شرکت دانشجویان در بخش بین الملل جشنواره حرکت اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ فضل الله ایرجی، گفت: بخش بین‌الملل جشنواره حرکت به طور ویژه در این دوره از جشنواره مورد توجه است و امسال بیش از سال‌های گذشته در این بخش جشنواره تمرکز و فعالیت صورت می‌گیرد.

وی افزود: بخش بین‌الملل جشنواره حرکت به طور ویژه در این دوره از جشنواره مورد توجه است و امسال بیش از سال‌های گذشته در این بخش جشنواره تمرکز و فعالیت صورت می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ادامه داد: جشنواره حرکت این ظرفیت و قابلیت را دارد که به جشنواره‌ای بین‌المللی تبدیل شود، اما ما این مسیر را گام به گام و با مهیا کردن زیرساخت‌های علمی و فکری لازم پیش می بریم.

وی ضمن اشاره به دانشجویانی که در بخش بین الملل می‌توانند شرکت کنند افزود: در این بخش سه طیف از دانشجویان یعنی دانشجویان ایرانی که در دانشگاه‌های خارجی مشغول تحصیل هستند، دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در دانشگاه های ایران و نیز دانشجویان خارجی می‌توانند در بخش بین‌الملل جشنواره شرکت کنند.

ایرجی از ارسال فراخوان بخش بین الملل از اول سپتامبر خبر داد و راه اندازی سایت بخش بین الملل به آدرس http://www.۱۰hf.ir  و سامانه دریافت آثار جشنواره، همکاری با نهادهای مختلف داخلی، تشکیل کمیته بین الملل در وزارت و دانشگاه میزبان و تیم‌های مختلف همکاری در این حوزه را بخشی از اقدامات مهم صورت گرفته در این حوزه خواند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.