تربت جام- شاعر آیینی اهل سنت تربت جام با بیان حقایقی از صحنه های کربلا گفت: سال گذشته خوابی از صحنه های کربلا دیدم و حضرت زینب (س) در آن خواب به من امرکرد که در محافل حزن و اندوه اهل بیت(ع) شعری را که در وصف کربلا و حضرت زینب (س) سروده ام بخوانم و آن خواب تاثیر فراوانی برمن گذاشت.

روح زینبی درسروده های مذهبی ام تاثیرگذاربود

به گزارش قدس آنلاین، غلام حیدر سروری در پنجمین روزماه محرم در محفل شعر آئینی با عنوان «شور حسینی» درمحل ناحیه مقاومت تربت جام سخن می گفت افزود: سال گذشته خوابی از صحنه های کربلا دیدم و حضرت زینب (س) درآن خواب به من امر کرد سروده ای در وصف کربلا بخوانم و با گذشت یکسال از آن خواب منجر به مشرف شدنم به کربلامعلی در سال جاری شد و صحنه های کربلا و مسجد کوفه من را متحیر کرد که چگونه یزید توانست با نوه پیغمبر(ص) چنین رفتاری غیرانسانی داشته باشد و شعری در وصف حضرت زینب(س) سرودم که یکی از بهترین اشعارشعری من شد.

این شاعرآئینی گفت: من با نام امام حسین (ع) آشنا هستم و امام حسین(ع) دریای بیکران عشق است و هرکس باید نسبت به معرفت خودش ازاین دریا بچشد و افتخارم حضور در محافل حسینی است.   

شایان ذکراست شاعرام صاحب نام تربت جام همچون ایرج سامانی، محمد عبدی، عبدی شفیق و تنی چند از شاعران تربت جام در مدح ومنقبت سرور شهیدان امام حسین(ع) شعر سرودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.