خرم آباد- رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: ۱۳۰ مدرسه با ظرفیت ۱۷ هزار دانش‌آموز در سراسر کشور که توسط بنیاد برکت ساخته شده است مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

۱۳۰ مدرسه توسط بنیاد برکت در سراسر کشور ساخته شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان لرستان، آیت الله محمد محمدی گلپایگانی در مراسم افتتاح  ۱۳۰ پروژه آموزشی بنیاد برکت که از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)   اظهارداشت: امروز ۱۳۰ مدرسه با ظرفیت ۱۷ هزار دانش‌آموز در سراسر کشور که توسط بنیاد برکت ساخته شده است مورد بهره‌برداری قرار گرفت و ادامه این روند به ریشه کنی بی‌سوادی منجر خواهد شد.

وی با اشاره به زیاد بودن مناطق محروم در کشور خواستار توجه بیشتر به این مناطق و ارتقای رتبه علمی کشور شد به نحوی که در آینده برای کسب علم همگان محتاج به دانستن زبان فارسی باشند و جاده یک طرفه‌ای که به سوی غرب کشیده شده به جانب میهن اسلامیمان بازگردد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: خدمات بنیاد برکت که برگرفته از منویات مقام معظم رهبری است واقعاً با برکت است و کمک‌ها و دستگیری‌هایی که از ایتام و نیازمندان می‌شود حقیقتاً بدون هیچ چشم داشتی انجام می‌گیرد.

آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان نیز ضمن بزرگداشت ایام شهادت سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت از محضر مبارک مقام معظم رهبری به سبب دستور ورود ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به استان لرستان و سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد تومانی این ستاد در راستای محرومیت زدایی نهایت تقدیر و تشکر کرد.

وی از پیگیری‌های و مساعدت مخبر دزفولی و نوروزی در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری تشکر کرد و گفت: اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت به همه نشان داده است که عمل به رهنمودها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب  سبب رشد، پیشرفت و اعتلای کشور می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان ضمن اشاره به منطقه محروم تخت چان استان لرستان که در بخش های مختلف مورد توجه بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفته است، اظهارداشت: امیدواریم تا سال آینده این اهداف محقق شوند و آیت الله گلپایگانی با حضور خود در استان لرستان ازاین پروژه ها بازدید به عمل آورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.