وزیر کشور گفت: آیت‌الله قربانی همواره از دولت و از شخص حجت‌الاسلام روحانی و از استاندار دولت در استان گیلان حمایت کرده است.

آیت‌الله قربانی همواره از دولت حمایت کرده است

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی‌فضلی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله زین العابدین قربانی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در بیت ایشان در رشت اظهار داشت: راهنمایی آیت‌الله فربانی همواره راهگشای مسائل استان بوده است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه آیت‌الله قربانی از دولت و از شخص حجت‌الاسلام روحانی و از استاندار دولت در استان گیلان حمایت کرد ابراز داشت: رئیس‌جمهور از آیت‌الله قربانی تشکر کرد و سلام گرم به ایشان رساند.

وی با بیان اینکه جابه‌جایی در سطح استانداران را امسال شاهد بودیم افزود: امکان اینکه تجارب در سطح کشور جابه‌جا شود و با تجربه ۴ ساله و ارزیابی که بوده تلاش شده در جهت بهبود استان‌ها از تجارب مختلف استفاده شود.

رحمانی‌فضلی با اعلام اینکه نجفی جزء استاندارهای موفق بود، حاطرنشان کرد: این موفقیت به‌دلیل همکاری‌های مسئولان استان و همکاری شخص نماینده ولی‌فقیه با استاندار بوده است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه اگر همکاری بین مسئولان نباشد حرکت رو به جلو سرعت نمی‌گیرد بیان داشت: استان گیلان در این زمینه همکاری بین مسئولان پیشگام بوده است.

وی با اعلام اینکه استاندار گیلان با زحماتی که کشید ارتقاء یافت گفت: استان البرز با استان تهران هم مرز است و بسیاری از مسائل مشابه استان تهران در استان البرز وجود دارد و از تجربیات محمدعلی نجفی استفاده می‌شود.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه مصطفی سالاری در حوزه فرهنگی و اجتماعی و ایجاد همدلی در بوشهر موفق بوده است اعلام داشت: صنعتی بودن، بازرگانی بودن و ساحل و بنادر و بسیاری از مسائل استان بوشهر مانند استان گیلان است.

وزیر کشور با تاکید براینکه نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی عاقل و پرتلاش هستند بیان داشت: استاندار جدید گیلان باید پروژه‌های جدیدی در استان گیلان افتتاح کرده و پروژه‌های قبلی را تکمیل کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.