شیراز- تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با اشاره به طرح توسعه ۵۷ هکتاری مصوب حرم مطهرشاهچراغ(ع) گفت: این طرح برای اجرایی شدن با موانعی روبه‌رو شده که باید آن ها را برطرف کرد.

موانع اجرای طرح ۵۷ هکتاری توسعه حرم شاهچراغ(ع) برطرف شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آستان مقدس احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع)، اسماعیل تبادار، استاندار جدید فارس با حضرت آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب، دیدار کرد.

تولیت معظم آستان مقدس احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) در این دیدار با تأکید بر آبادانی و عمران استان اظهار داشت: استان فارس ظرفیت‌ها و سابقه تاریخی مورد توجه‌ای دارد و باید از لحاظ عمرانی در جایگاه شایسته‌ای قرار گیرد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سابقه مذهبی و تاریخی استان فارس و نقش این استان در اتفاقات تاریخی بزرگی مانند انقلاب و هشت سال دفاع مقدس گفت: باید عمران و آبادی استان فارس در تمام ابعاد گسترش یابد، چراکه کارهای تک بعدی ایجاد نارضایتی در برخی از بخش‌ها می‌کند.

وی افزود: حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) یکی از ظرفیت‌های این استان است که باید به آن توجه ویژه کرد و موانع در مسیر توسعه و آبادی حرم مطهر این امامزاده جلیل‌القدر را رفع کرد.

قائم مقام جامعه روحانیت شیرازبا اشاره به طرح توسعه ۵۷ هکتاری مصوّب حرم  مطهرشاهچراغ(ع) گفت: این طرح برای اجرایی شدن با موانعی روبه‌رو شده که باید آن ها را برطرف کرد.

آیت‌الله دستغیب خاطرنشان کرد: با توجه به هم‌جواری حرم‌های مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، حضرت سید میر محمد(ع) و حضرت سید علاءالدین حسین(ع) دسترسی آسان به این حرمین برای زائران ضرورت دارد و هدف ما ارائه خدمات مطلوب و مناسب به زائران حرم‌های مطهر در شیراز است.

تولیت معظم آستان مقدس بیان کرد: زائران سومین حرم اهل‌بیت(ع) برای رسیدن به جایگاه واقعی خود نیازمند امکاناتی از جمله زائرسراهای ارزان‌قیمت هستند که امید است با همکاری حضرتعالی و مجموعه استانداری در اجرایی کردن این امر مهم گام‌های موثری برداشته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.