نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن با شکایت از فدراسیون تکواندو خواستار پرداخت حق بورسیه‌ای شد که کمیته بین المللی المپیک به او اختصاص داد بود.

اقدام عجیب فدراسیون تکواندو شکایت یک ملی پوش از رئیس به خاطر 16 هزار دلار

به گزارش قدس آنلاین، محمد باقری معتمد سال ۲۰۱۲ به عنوان نماینده ایران راهی بازیهای المپیک لندن شد و در نهایت موفق به کسب تنها مدال تیم تکواندو ایران در این بازیها شد. مدال نقره ای که باعث شد عملکرد ضعیف تیم تکواندو دیده نشود.

بعد از این مدال بود که کمیته بین المللی المپیک معتمد و چند ورزشکار دیگر از کشورمان را بورسیه کرد و مبالغی را ماهیانه برای پرداخت به آنها به تهران ارسال می کرد. در همان زمان نیز بحث های مختلفی در این مورد در رسانه ها مطرح شد.

در این بین محمد باقری معتمد از فدراسیون تکواندو خواستار مبالغی شد که در طی دو سال برای او ارسال شده بود و به هیچ عنوان به وی تحویل داده نشد و اصلا اطلاعی از موضوع نداشت. اما انکار فدراسیون باعث شد تا وی برای احقاق خود از رئیس فدراسیون به مراجع قضایی شکایت کند.

باقری معتمد در این مورد به خبرنگار مهر، گفت: بعد از آنکه اخباری در این رابطه در رسانه ها خواندم، با IOC مکاتبه و از موضوع اطلاع پیدا کردم.  از سال ۲۰۱۴ ماهیانه مبلغی از سوی کمیته بین المللی المپیک به اسم من به تهران ارسال شده و در اختیار فدراسیون قرار می گرفت تا به من تحویل شود ولی فدراسیون هیچ پولی به من پرداخت نکرد و همین موضوع باعث شد از فدراسیون شکایت کنم.

عضو پیشین تیم ملی تکواندو افزود: این شکایت مراحل نهایی خود را طی می کند و به زودی شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه در این خصوص رای نهایی را صادر خواهد کرد و فدراسیون می بایست مبلغ ۱۶ هزار دلار را همراه کلیه هزینه های دادسرا و خسارت های مرتبط را به من پرداخت کند. من فقط به دنبال حق قانونی خود هستم و چیز زیادی نمی خواهم. پولادگر با مدال نقره من میز ریاست فدراسیون را برای خود حفظ کرد در حالی که هیچ پاداشی به من پرداخت نکردند.

معتمد در پایان گفت: چهار سال قبل بعد از آنکه به پولادگر رای ندادم، جریان تغییر کرد و آقایان با من مشکل پیدا کردند. بعد از شکایت  من، پولادگر خواست با گرفتن ۱۰ هزار دلار از شکایت خود صرفنظر کنم. ولی من قبول نکردم و حق قانونی خود را می خواهم که همه آن مبالغ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.