ساری- سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، کودکان ساروی به خلق آثار نقاشی در رابطه با این ایام پرداختند.

کودکان ساروی برای دفاع مقدس نقاشی کشیدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، محمدعلی یزدان ‌شناس با اشاره به اینکه مسوولیت کمیته کودک ونوجوان گرامیداشت این هفته به اداره کل سپرده شد، اظهار کرد: بر همین اساس با برگزاری جلسات کارشناسان دستگاه های عضو، ویژه برنامه هایی برای انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس به کودکان ونوجوانان در سطح استان و شهرستان ها در دستور کار قرار گرفت.

وی یادآور شد: یکی از این برنامه ها نقاشی جمعی کودکان با موضوع دفاع مقدس بود که با حضور بیش از یکصد کودک از مهد های کودک شهرستان ساری در پارک کودک مرکز استان برگزار شد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: در این برنامه که با همکاری بهزیستی استان اجرا شد، اعضای مهد های کودک ها تصور خود از دفاع مقدس را نقاشی کشیدند و در عین حال دربرنامه ای که با حضور اعضای کانون و دانش آموزان ابتدایی ساری با عنوان " خط سرخ" برگزار و برنامه هایی همچون سرود، قصه گویی، معرفی کتاب، شعر خوانی و نمایش فیلم با موضوع دفاع مقدس اجرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.