گیلان- با توجه به پیش بینی هواشناسی گیلان مبنی بر بارش شدید باران و احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف،استاندار گیلان به منظور جلوگیری از هرگونه خسارات احتمالی به دستگاه های اجرایی اعلام آماده باش کرد.

استاندار گیلان به دستگاه های اجرایی آماده باش اعلام کرد

به گزارش  قدس آنلاین، با توجه به پیش بینی هواشناسی گیلان مبنی بر بارش شدید باران و احتمال وقوع سیل، صبح امروز جلسه هماهنگی مدیریت بحران به دستور دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار شد.

در این جلسه پس از ارائه ی گزارش هواشناسی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان افزود: با توجه به پیش بینی بارش شدید باران و وقوع احتمال سیل با دستور استاندار گیلان به تمامی دستگاه های خدمات رسان اعلام آماده باش کامل شده است.

وی به فعال شدن این سامانه ی بارشی از امروز (چهارشنبه) خبر داد و اظهار داشت: این سامانه ی بارشی از اواخر امروز از غرب استان وارد و به تدریج با استقرار در قسمت مرکزی و تحت تأثیر قرار دادن نواحی شرقی استان تا آخر وقت روز جمعه در استان مستقر است.

حجت شعبانپور بر لزوم هماهنگی تمامی دستگاه ها در نحوه ی مدیریت و امداد رسانی تأکید و تصریح کرد: فرمانداری ها، دستگاه های اجرایی، شهرداری­ها و دهیاری­های سراسر  استان ضمن آماده باش کامل تدابیر لازم در مقابله با بحران احتمالی سیل را اتخاذ کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.