تربت جام- فرمانده تیپ زرهی محمد رسول (ص) تربت جام گفت: با گذشت حدود دو ماه از ساخت این گود باستانی باهمت خیرین وهمکاری ارتش این مکان ورزشی ایجاد شد و با افتتاح آن شاهد ترویج اخلاق اسلامی در بین جوانان و خانواده ها باشیم و ورزش باستانی برای کشورمان در حقیقت یک تاریخ و فرهنگ محسوب می شود.

دومین گود باستانی تربت جام افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ ایرج دبیر نظامی که صبح امروز در حاشیه افتتاح گود زورخانه ای تیپ ۳۸ زرهی گفت: ورزش باستانی تنها ورزشی که بر مبنای ترویج ارزشهای اسلامی و منش پهلوانی شکل گرفته و این ورزش در تربت جام بیش از ۸۰سال قدمت دارد و توانسته پهلوانان زیادی را به استان معرفی کند.

وی گفت: درحال حاضر این مکان ورزشی با هزینه ای ۵۰ میلیون تومان و مساحت ۱۵۰متر متربه احداث شده است وتیپ ۳۸ زرهی ارتش تربت جام آمادگی لازم برای استفاده علاقمندان از این مکان  ورزشی را خواهد داشت.

 فرمانده تیپ ۳۸ زرهی محمد رسول (ص) تربت جام در ادامه اظهار داشت: گود باستانی از جمله مکانهایی ورزشی که ذکرهای الهی و منش های پهلوانی در آن جریان دارد و لازم است این ورزش باستانی کشورمان که بعنوان یک تاریخ و فرهنگ محسوب می شود و در طول سالیان با جوانمردی، گذشت و ایثار عجین شده است توجه ویژه ای صورت گیرد واین ورزش را بتوانیم در سراسر جهان که توام با فرهنگ اسلامی ـ ایرانی است توسعه دهیم.

شایان ذکر است دراین مراسم سروان بهرام پور به عنوان افسر ورزشی تیپ ۳۸زرهی تربت جام معرفی و مدیریت این گود باستانی را بعهده گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.