زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات ضربتی و غافلگیرانه یگان‌های عملیاتی این استان یک تن و ۳۱۶ کیلوگرم موادمخدر کشف و ۱۰ قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار دستگیر شدند.

ناکامی قاچاقچیان در انتقال یک تن و ۳۱۶ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، محمد قنبری امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان های "نیکشهر" و "سراوان" در سلسله عملیات های مبارزه با قاچاقچیان مسلح، با پشتیبانی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، یک باند بزرگ که با استفاده از خودروهای کوهستانی و تیزرو، قصد جا به جایی مواد مخدر در منطقه را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: پس از چندین هفته اقدامات شبانه روزی و رصد مسیرهای تردد اعضای این باند، شب گذشته یگان های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری ۶ نفر از این قاچاقچیان، توقیف پنج دستگاه خودرو و کشف یک تن و ۱۱ کیلو گرم تریاک شدند.

قنبری به اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر اشاره کرد و گفت: در این عملیات، ماموران انتظامی شهرستان "دلگان" با اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک باند حرفه ای و مسلح دیگر شدند و در یک عملیات غافلگیرانه سه دستگاه خودرو متعلق به این باند را توقیف و ضمن دستگیری چهار قاچاقچی در بازرسی از این خودرو ها ۳۰۵ کیلو گرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.