رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به رعب و وحشت استکبار از روحیه جوان ایرانی در تبعیت از ولایت فقیه، گفت: ایران اسلامی در مقوله دفاعی خودکفا شده و اسرائیل را مورد هدف قرار می‌دهد.

ایران اسلامی در مقوله دفاعی خودکفا شده است

به گزارش قدس آنلاین، سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان امروز در همایش فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس مازندران با تسلیت ایام شهادت و سوگواری سالار شهیدان و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: مردم کشور ما عاشق کربلا، ولایت فقیه و تابع فرامین ولی امر مسلمین هستند.

وی افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در مقابل دشمن بسیار آگاهانه و هوشیار عمل می‌کنند و با در نظر گرفتن خط سرخ عاشورایی و خط امام حسین (ع) دشمن را خوار و ذلیل و ضعیف می‌دانند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی گفت: ما زمانی که حسینی شدیم، توانستیم دلداداه روح الله موسوی خمینی و سید علی خامنه‌ای باشیم.

رادان با بیان اینکه در شرایطی جنگ نابرابر برما تحمیل شد که فاقد هرگونه امکانات بودیم، افزود: امروز به حول و قوه الهی کشور ما از لحاظ دفاعی خودکفاست و می‌تواند دشمنان اسلام به ویژه اسرائیل را مورد هدف قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز آمریکا با ورود به پشت دروازه‌های افغانستان یا ترکیه و یا کشور عراق جرأت ورود به ایران و حمله به کشور ما را ندارد به دلیل اراده رزمندگان است که تبلور پیدا کرده است.

رادان، تأسی رزمندگان اسلام از نهضت عاشورایی و پیروی از خط امام حسین (ع) را یکی از مولفه‌های مهم در پیروزی هشت سال دفاع مقدس برشمرد و افزود: آمریکایی‌ها با علم به قدرت دفاعی کشور ما و موشک‌های دور برد، کشتی‌ها و ناوهای خود را دورتر از برد موشک‌های ما مستقر کرده اند.

وی با اشاره به نقش بصیرت در طول دوران انقلاب و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: بصیرت تنها راه نجات و پیروی از خط رهبری معنای واقعی بصیرت است.

دراین همایش از دوکتاب نقد و نقل و ثور شامل مجموعه خاطرات پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس و زنان مازندران از دوران انقلاب و دفاع مقدس توسط فرماندهان رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.