مشاور عالی رهبر انقلاب گفت: خون شهید حججی رودخانه ای از روحیه ظلم ستیزی را در جامعه جاری و ملت ما را در ایستادگی در جبهه حق و مقاومت اسلامی استوارتر کرد.

خون شهید حججی ملت ما را برای ایستادگی در جبهه حق استوارتر ساخت

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشگر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی عصر چهارشنبه در مراسم ویژه استقبال از پیکر شهید حججی در میدان امام خمینی (ره) اصفهان اظهار داشت: سلام و درود خدا بر شما جوانان مومن، هوشمند و شجاع اصفهان که در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی برای تجلیل از شهادت مظلومانه فرزند قهرمان خودتان به میدان امام آمدید.

وی افزود: دشمنان احمق، نادان و ضعیف ملت ایران تصور می کردند با بریدن سر شهید حججی ملت ما می ترسد و از اعزام فرزندان خود برای مستشاری نظامی پاعقب می کشد.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب  تاکید کرد: دشمن ببنند با شهادت امثال حججی و ۳۰ شهید مدافع حرم اصفهان، صدها هزار جوان و قهرمان آماده مبارزه با دشمنان خبیث حسین بن علی (ع) و زینب کبرا (س) شده‌اند.

وی ادامه داد: خون پاک پاسدار شهید حججی رودخانه ای از احساسات عواطف و روحیه ظلم ستیزی را در جامعه ما جاری ساخت و ملت ما را در ایستادگی در جبهه حق و مقاومت اسلامی منطقه استوارتر ساخت.

سردار سرلشگر سرلشگر صفوی تاکید کرد: شهید حججی نماد نسل دوم انقلاب اسلامی و نمونه ای از هزاران جوان مومن و شجاع و انقلابی شما مردم شجاع ایران است که در برابر تهدیدها و خطرات همچون کوه پرصلابت آرام و شجاع تا لحظه شهادت ایستاده بود.

وی ادامه داد تا زمانی که شور عاشورای حسینی در جامعه ما چنین حماسه سازی و چنان فرزندانی تربیت می کند همواره در برابر دشمنان مقتدرانه خواهیم ایستاد و هرگونه اجازه دست درازی به مرزهای میهن را از آنها سلب خواهیم کرد.

شهید حججی محصول و ثمره پیوند مطب سرخ عاشورا و مکتب سبز مهدویت است

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با نثار درود به مادرانی که در دامن پر محبت خود جوانی ۲۶ مانند شهید حجتی را عازم جبهه ها می کنند، گفت: شهید حججی محصول و ثمره پیوند مطب سرخ عاشورا و مکتب سبز مهدویت است، شهادت این شهید مدافع حرم حجت خدا در برابر چشم همگان است.

وی اضافه کرد: حججی سرباز حسین بن علی، حضرت زینب کبرا و از سربازان امام زمان (عج) بود که در مقابل یزیدیان زمان و در جبهه مقاومت اسلامی و برای دفاع از حریم حضرت زینب کبری جان داد.

ملت ایران حامیان تروریست ها را به خاک مذلت خواهد کشاند

سردار سرلشگر رحیم صفوی گفت: حماسه آفرینی شهدای مدافع حرم شما مردم اصفهان در جبهه مقاومت اسلامی درس و سندی از تکامل معنوی و حماسی فرزندان نسل دوم و سوم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: به برکت مجاهدت‌ها و خون پاک شهید حججی و سایر شهدای مدافع حرم از شهدای حزب الله لبنان گرفته تا شهدای پاکستانی و افغانستانی بساط جبهه داعش در سوریه و عراق برچیده شد و اکنون نوبت به حامیان اصلی آنها رسیده است.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: به یقین ملت ایران حامیان تروریست ها را به خاک ذلت خواهد کشاند و خورشید درخشانی از عظمت فرهنگ، شجاعت، تمدن نوین اسلامی و روحیه ظلم ستیزی و صهیونیزم ستیزی را در جهان نشر خواهد داد که تا ابد راه را بر ملت هایی مانند عراق و سوریه بگشاید.

شهدای مدافع حرم راه قدس را باز خواهند کرد

وی ادامه داد: دیروز ۲۳ هزار شهید استان اصفهان در هشت سال دفاع مقدس راه کربلا را باز کردند و هم اکنون شهدای مدافع حرم نسل دوم وسوم انقلاب اسلامی هستند که در عمق بخشیدن به دفاع استراتژیک ایران و رسیدن به مرزهای فلسطین اشغالی در حال مجاهدت هستند و به حول و قوه الهی به زودی راه قدس را باز خواهند کرد.

سردار سرلشگر رحیم صفوی ابراز داشت: حضور رهبر معظم انقلاب در میدان امام حسین و در دیدار با خانواده شهید محسن حججی و بوسه بر پیکر بی سر این شهید یک علاقه مندی و ارادت ایشان را به فرزندان نسل دوم و سوم انقلاب نشان می دهد.

وی اضافه کرد: صهیونیست ها، آمریکایی‌ها و حامیان منطقه ای آنها پس از شکست داعش به دنبال توطئه جدید هستند در درجه اول دولت و ملت عراق و پارلمان و نیروهای مسلح عراق باید جداسازی عراق را باید با قاطیعت رد کنند و اجازه ندهند سرزمین یکپارچه عراق تجزیه شود.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: در درجه دوم هماهنگی دولت های ترکیه که بیشترین طایفه کردها را دارد و البته هماهنگی ایران و سوریه در بستن مرزهای زمینی و هوایی و اتخاذ وحدت سیاسی، اقتصادی و حتی نظامی برای جلوگیری از توطئه صهیونیست‌ها است که اهمیت دارد.

کارکرد همه پرسی تجزیه عراق چیزی جز به وجود آمدن یک منطقه‌ مکمل رژیم صهیونیستی نیست

وی با بیان اینکه ادامه این رویکرد غلط سالها کشور عراق را دچار ناآرامی خواهد کرد و نخستین کسانی که از آن ضرر می بینند مردم کرد عراق و منطقه هستند، اظهار داشت: کارکرد و پیامدهای این همه پرسی چیزی جز تجزیه عراق و به وجود آمدن یک منطقه‌ی مکمل رژیم صهیونیستی نیست و این عملکردی در ادامه عملکرد تکفیری هاست.

رحیم صفوی با بیان اینکه متهم اصلی این توطئه آمریکایی‌ها هستند که هم اکنون چندین هزار نیرو در آمریکا و هزار پایگاه نیروی هوایی در اربیل دارند، گفت: آیا شخصی بدون حمایت آمریکایی ها می تواند چنین همه‌پرسی راه اندازی کنند، بدون حمایت آمریکایی ها و صهیونیستی ها تجزیه شمال عراق امکان پذیر نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.