شهرکرد-سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری روزنه‌ای به سوی توسعه اقتصادی استان است و این سامانه نقش مهمی در تسهیل و روان‌سازی مسیر سرمایه‌گذاری دارد.

سامانه پنجره واحد اقتصادی روزنه ای به سوی توسعه اقتصاد استان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، گودرز امیری شامگاه چهارشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به پست ۱۵ مگاواتی شهرک صنعتی کوهرنگ گفت:پیگیری‌های لازم در خصوص افزایش این پست تا ۶۰مگاوات انجام شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اقدامات لازم برای جذب و توزیع اعتبارات اشتغال که به استان اختصاص داده شده است را پیگیری و تا هفته آینده ارائه کند.

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ۲۰ هزار میلیارد تومان به منظور اشتغال‌زایی ۹۷۰ هزار نفر برای طرح‌های اشتغال فراگیر از محل صندوق توسعه ملی به کل کشور اختصاص داده شد که سهم چهارمحال و بختیاری از این اعتبار ۸۴۲ میلیارد تومان است
امیری با اشاره به تامین سوخت ۲ کارخانه آسفالت استان گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان موظف است سوخت این دو کارخانه را تامین کند.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه پنجره واحد اقتصادی افزود: راه‌اندازی این سامانه روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری و گرفتن پاسخ استعلام‌های مربوطه به صورت الکترونیکی را تسریع می بخشد که تسریع در روند پاسخ دهی به استعلام  های سرمایه گذاری موجب ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی می شود.

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری افزود:سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری روزنه‌ای به سوی توسعه اقتصادی استان است و  این سامانه نقش مهمی در تسهیل و روان‌سازی مسیر سرمایه‌گذاری دارد
وی با اشاره به ایرادات این سامانه گفت تاکید کرد: طی یک هفته آینده فرایندها و قابلیت‌های این سامانه بررسی شود و در صورت وجود ایراد و خطا نسبت به رفع آن اقدام شود.

 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.