زاهدان-اولین یادواره شهدای کارگر استان امروز با حضور جمعی از مسئولان و خانواده معزز شهدای کارگری در زاهدان برگزار شد.

برگزاری اولین یادواره شهدای کارگر سیستان و بلوچستان در زاهدان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مهرداد جهاندیده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این روزها که مزین است به نام هفته دفاع مقدس، یادآور جانفشانی، رشادت ها و غیرتمندی دلیرمردانی است که با بودن بر موضع ایستادگی بر حق و قرار گرفتن بر مدار انسانیت؛ حریت و آزادگی را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه شهدای گرانقدر این آب و خاک با آفریدن حماسه های بزرگ با عهد و میثاقی که با خالق یکتا بستند رفتند تا عزت، آزادگی، شرف و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماندگار بماند افزود: در این میان نباید از ایثار و رشادت های شهدای کارگر ایران اسلامی غافل ماند چرا که آنان در کنار جهاد اقتصادی به جهاد دینی نیز پرداختند.

جهاندیده گفت: هدف از برگزاری اولین یادواره شهدای کارگر استان سیستان و بلوچستان، تجدید میثاق با شهداء، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ مقاومت و هویت بخشیدن به جامعه کارگری استان است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: جمهوری اسلامی ایران مفتخر به داشتن ۱۴ هزار شهید کارگری می باشد که ۳۷ شهید مربوط به سیستان و بلوچستان است که در این مراسم به رسم یادبود از تعدادی از خانواده معظم این شهدای گرانقدر تجلیل بعمل آمد.

وی همچنین گفت: همزمان با برگزاری اولین یادواره شهدای کارگر استان، از کتاب زندگینامه این شهیدان والامقام با نام کتاب ستارگان جنوب شرق که با هدف شناساندن جامع تر و کامل تر شهدای کارگر استان تهیه و تدوین شده است، با حضور مسئولان رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.